Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faens dritt. Har ligget i hele natt å spydd. Bomma så jææææævlig på dassen første gangen, fikk ikke opp dolokket en gang så det ble oppkast utover hele jævla doet og gulvet ved siden av :mad:

Ble faen meg smittet på jobb, florerer omgangsyke der borte. Trodde jeg var forsiktig da jeg var på jobb...vasket hendene og desinfiserte de hver gang jeg var der inne men neida.

Har blitt beordret til å være hjemme i morra også...de vil ikke ha noen som kan smitte pasientene så da gikk jeg glipp av de pengene. Jaja...har iallefall sluttet å spy, nå er det bare feberen som herjer. Tror jeg skal beordre gamlingen ned å kjøpe meg ei flaske med cola.

Lenke til kommentar
Faens dritt. Har ligget i hele natt å spydd. Bomma så jææææævlig på dassen første gangen, fikk ikke opp dolokket en gang så det ble oppkast utover hele jævla doet og gulvet ved siden av :mad:

Ble faen meg smittet på jobb, florerer omgangsyke der borte. Trodde jeg var forsiktig da jeg var på jobb...vasket hendene og desinfiserte de hver gang jeg var der inne men neida.

Har blitt beordret til å være hjemme i morra også...de vil ikke ha noen som kan smitte pasientene så da gikk jeg glipp av de pengene. Jaja...har i alle fall sluttet å spy, nå er det bare feberen som herjer. Tror jeg skal beordre gamlingen ned å kjøpe meg ei flaske med cola.

Huff da :( God bedring :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...