TheExcalibur Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Koffein? Jeg liker kaffe ja. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg tror dataen min er i ferd med å ta kvelden Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Êntricote her. Entrecôte, takk. Endret 23. februar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Koffein?Jeg liker kaffe ja. Jeg liker kaffe jeg og, men jeg liker koffein som sentralstimulerende middel. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Faens dritt. Har ligget i hele natt å spydd. Bomma så jææææævlig på dassen første gangen, fikk ikke opp dolokket en gang så det ble oppkast utover hele jævla doet og gulvet ved siden av Ble faen meg smittet på jobb, florerer omgangsyke der borte. Trodde jeg var forsiktig da jeg var på jobb...vasket hendene og desinfiserte de hver gang jeg var der inne men neida. Har blitt beordret til å være hjemme i morra også...de vil ikke ha noen som kan smitte pasientene så da gikk jeg glipp av de pengene. Jaja...har iallefall sluttet å spy, nå er det bare feberen som herjer. Tror jeg skal beordre gamlingen ned å kjøpe meg ei flaske med cola. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jeg loller av b-real. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Stakkar deg, biril... Det høres helt jævlig ut.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jeg loller av b-real. Jeg "loller" av deg =) . Jeg har cola her faktisk. Var et slit å få den opp =(. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Êntricote her. Entrecôte, takk. Sowwy. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Faens dritt. Har ligget i hele natt å spydd. Bomma så jææææævlig på dassen første gangen, fikk ikke opp dolokket en gang så det ble oppkast utover hele jævla doet og gulvet ved siden av Ble faen meg smittet på jobb, florerer omgangsyke der borte. Trodde jeg var forsiktig da jeg var på jobb...vasket hendene og desinfiserte de hver gang jeg var der inne men neida. Har blitt beordret til å være hjemme i morra også...de vil ikke ha noen som kan smitte pasientene så da gikk jeg glipp av de pengene. Jaja...har i alle fall sluttet å spy, nå er det bare feberen som herjer. Tror jeg skal beordre gamlingen ned å kjøpe meg ei flaske med cola. Huff da God bedring Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jeg loller av b-real. Jeg "loller" av deg =) . Hvorfor det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 God lørdag alle sammen Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 God lørdag alle sammen Det er ingen god lørdag. Dataen min funker ikke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jeg loller av b-real.Du er en lol. Jeg har cola her faktisk. Var et slit å få den opp =(. Jeg sleit noe djævelsk med å få opp den halvliteren som sto i kjøleskapet, måtte få brodern til å åpne den. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det er ingen god lørdag. Dataen min funker ikke Hvordan kan du sitte her da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Omgangsyke er noe jeg ikke unner noen. Hadde det på klassetur til Polen, jeg. Awch. I bussen. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvordan kan du sitte her da? Bruker familiens stasjonære Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Haha, kan se for meg at du styrter ned mot dolokket og prøver "febrilsk" å få opp lokket før alt kom ut og du bare ser rundt deg etter alt griset. Dakar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) God lørdag alle sammen Det er ingen god lørdag. Dataen min funker ikke Poster du ikke ifra en pc nå lizm? Edit: svaret kom.. Endret 23. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg