Tunky Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 SoA er absolutt en god serie med action og spenning som holder det gående. Litt som Hotel Cæsar altså? Ja, bare bytt ut hotellet med en motorsykkelgjeng som driver med kriminalitet. Og 11 ganger så bra skuespill. Og 11 ganger så bra av alt annet og egentlig. Hvilken serie var det snakk om egentlig? Hørtes bra ut. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Sons of Anarchy, vil jeg tro. Og nei. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Hvilken serie var det snakk om egentlig? Hørtes bra ut. Vanskelig å bla en side tilbake, yes? Sons of Anarchy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Temmelig vanskelig, ja..... Så, det ser ut som det er blanda meninger. Kul eller ikke? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Nopros og Millattack gjør nesten ikke noe annet å kline Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Millattack? Score. Gi han en air-five fra meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Ikke at jeg husker hvem Nopros var, men husker at han alltid klagde over å være yngst. .. eller var det Underpants? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Millattack? Score. Gi han en air-five fra meg. Det var jo Nopros som fikk Millattack til å registrere seg her, etter at de ble sammen. De har vel vært det en stund nå. Er i kjelleren til Jonas akkurat nå ja, Havers. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg feirer det norske VM gullet med Ouzo. Yamas. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Temmelig vanskelig, ja..... Så, det ser ut som det er blanda meninger. Kul eller ikke? Har aldri hørt om noen som ikke likte den. Kom inn på min topp 5 liste tror jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Ikke det at multiplikasjon med lave faktorer er så spennende. Enig, prosent er kulere. Jeg er 145% sikker på at hele kaféen er enig. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Har ikke fulgt med på forholdene her på forumet på en stund jeg:( ikke har jeg snakket særlig med deg etter besøket heller. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Nice! Blander du ut med isbiter og vann? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg feirer det norske VM gullet med Ouzo. Yamas. Åh! Enda en brennevinsrunde med Mchansern! I dag har jeg reist til den dominikanske. Brun. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 De har vært sammen to måneder og en dag hvis jeg ikke tar helt feil. Kan også være to måneder og to dager, eller tre dager. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Nice! Blander du ut med isbiter og vann? Forrige helg så oppfant jeg en ny drikk ved hjelp av L4r5 og andre i Kafeen hvor jeg blandet Jäger og Ouzo, den ble litt dryg selv for meg og jeg endte opp med å fylleposte litt. I dag er det ren Ouzo med ice og vann ja. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Forrige helg så oppfant jeg en ny drikk ved hjelp av L4r5 og andre i Kafeen hvor jeg blandet Jäger og Ouzo, den ble litt dryg selv for meg og jeg endte opp med å fylleposte litt. I dag er det ren Ouzo med ice og vann ja. Ah, nice. Var på Ouzo-fylla i Hellas (aldri igjen), det var ille. Total blackout. Verre smell enn Tequila. Men det er kos å ta en liten en med ice og vann i kveldsvarmen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg syns ouzo var godt da jeg var i Hellas for noen år siden. Ble ikke ouzo-fylla da. Var vel 14-15 år. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Ah, nice. Var på Ouzo-fylla i Hellas (aldri igjen), det var ille. Total blackout. Verre smell enn Tequila. Men det er kos å ta en liten en med ice og vann i kveldsvarmen. Ouzo er en god drikk. Tequila er jo godt da. En skikkelig snapsolini fortjener jeg etter en hard arbeidsuke. Eller ni. Det beste er jo selvsagt rom. Jeg har en rom som er 23 år gammel. Den er eldre en jentene jeg liker å ta hjem fra byen jo. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg