Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Husker jeg fikk eksamen om den norske arbeiderforeningen (ja historie) Jeg strøk nesten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Vi hadde også om den kalde krigen for 3-2 uker siden. Jeg hadde en oppgave om Romkappløpet. Fikk 6- Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Da jobber man med prosjekt om den kalde krigen og stil om anarkisme vs kommunisme. Masse godsaker Slikt er morsomt! Jepp, skal også komme fram til hvilke ideologi som er best. Men tror nok at begge er ganske upraktiske. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 husker da jeg hadde oppgave om vietnamkrigen jeg. den oppgaven var faktisk morsom. Vietnamkrigen er sykt spennende, jeg skal til Vietnam i sommer for å lære mer om den. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg skal krype i FNL/NVA underjordiske-tunneler iløpet av livet mitt! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Delvis god dag fra oss her i dyrehagen! Hvor mange dyr har du egentlig? 3 katter, 6 deguser, 9 eller 10 gerbils og en fisk Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 husker da jeg hadde oppgave om vietnamkrigen jeg. den oppgaven var faktisk morsom. Vietnamkrigen er sykt spennende, jeg skal til Vietnam i sommer for å lære mer om den. Kult! Ja var spennende å jobbe med oppgaven også. fikk en 5'er på oppgaven Husker da jeg hadde om 1. verdenskrig, eller var det 2.? husekr ikke helt vilken det var, men fikk iværtfall bluescreen under framføringa.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Delvis god dag fra oss her i dyrehagen! Hvor mange dyr har du egentlig? 3 katter, 6 deguser, 9 eller 10 gerbils og en fisk 6 hundar, 20-ish fuglar, 10 høner og 1 kanin. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Da jobber man med prosjekt om den kalde krigen og stil om anarkisme vs kommunisme. Masse godsaker Slikt er morsomt! Jepp, skal også komme fram til hvilke ideologi som er best. Men tror nok at begge er ganske upraktiske. Ja, de er jo begge helt på tryne husker da jeg hadde oppgave om vietnamkrigen jeg. den oppgaven var faktisk morsom. Vietnamkrigen er sykt spennende, jeg skal til Vietnam i sommer for å lære mer om den. Var en på jobb som snakka om at damene i Vietnam sikra seg mot voldtekt, ved hjelp av et rør der de tok 2 barberblad i kryss inni. Og stakk dette røret opp i musa, så når soldatene voldtok dem, så fikk de en overraskelse. stemmer dette? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Delvis god dag fra oss her i dyrehagen! Hvor mange dyr har du egentlig? 3 katter, 6 deguser, 9 eller 10 gerbils og en fisk 6 hundar, 20-ish fuglar, 10 høner og 1 kanin. 25 edderkooper, 3 padder som bor i hagen, 500 hybelkaniner, og 1 EyePet Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg skal krype i FNL/NVA underjordiske-tunneler iløpet av livet mitt! Cu chi tunnels skal jeg innom i sommer, allerede bestilt guidet tur. whaddup? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Var en på jobb som snakka om at damene i Vietnam sikra seg mot voldtekt, ved hjelp av et rør der de tok 2 barberblad i kryss inni. Og stakk dette røret opp i musa, så når soldatene voldtok dem, så fikk de en overraskelse. stemmer dette? kan ikke huske at jeg leste noe om dette når jeg skrev oppgaven min, men så skrev jeg ikke akkurat så mye om de som ble voldtatt heller. men det hørtes ut som en smart løsning for de. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvaslags fugler? Goulds-amadin. Men det er mamma sitt prosjekt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvaslags fugler? Goulds-amadin. Men det er mamma sitt prosjekt. Jeg hadde måttet blitt lagt inn på Gaustad mentalinstitusjon etter ca. 40min i huset ditt. Meste jeg har hatt er en fisk. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kan jeg flytte inn hos deg, Svelemoe? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvaslags fugler? Goulds-amadin. Men det er mamma sitt prosjekt. Jeg hadde måttet blitt lagt inn på Gaustad mentalinstitusjon etter ca. 40min i huset ditt. Meste jeg har hatt er en fisk. Hønene og kanina er i fjøsen, fuglane er på fuglerommet og hundane er berre koselige. Eg hadde nokre fiskar ein gong når eg var liten pjokk, men dei fekk kreft eller noko slikt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Var en på jobb som snakka om at damene i Vietnam sikra seg mot voldtekt, ved hjelp av et rør der de tok 2 barberblad i kryss inni. Og stakk dette røret opp i musa, så når soldatene voldtok dem, så fikk de en overraskelse. stemmer dette? kan ikke huske at jeg leste noe om dette når jeg skrev oppgaven min, men så skrev jeg ikke akkurat så mye om de som ble voldtatt heller. men det hørtes ut som en smart løsning for de. Fant bare fra afrikanske feminister 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Er denne problemstillingen brukbar? "filmatiseringen av roman" så kommenterer jeg forskjellige punkter ved adaptasjonen som for eksempel; - bakgrunnsinformasjon - handlingen - komposisjon - personer - miljø - filmatiske virkemidler - egenvurdering og konklusjon - kilder Kan noen komme med innspill? det er særemne det er snakk om. Endret 4. mars 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ser ikke for meg at fattige afrikanske damer kan bestille slike inserts med pigger inni på nettet uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg