Lord Britishface Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hva med stol, Romis? Det er det viktigste, tross alt. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Han skal jo stå mens han spiller, trenger ikke stol da... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Inb4 snittleif som klagar over at Romis skal bruke 23000 kr på informasjon. Og you veit the regels, Romis. Specs, or it didn't happen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det må da være 1000 gang mer tungvindt å skrive det inn manuelt på den måten. lol, nei, det er tusen ganger lettere enn å rote i menyer. Når man allerede skriver er det ikke så sinnsykt vanskelig å skrive etterfulgt av [/ spoiler] med mindre man er invalid eller bruker skjermtastatur, Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Inb4 snittleif som klagar over at Romis skal bruke 23000 kr på informasjon. Og you veit the regels, Romis. Specs, or it didn't happen. Faggot can't inb4. Jeg har selv valgt å ikke klage over at nok et menneske ikke vet å legge til et så lite avansert ord som "maskin". Nei, dette var ikke klaging. Please go about your business. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sinnsyk spurt på Northug!!! Til og med dere som ikke er sportsinteresserte vil se dette! 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Til og med dere som ikke er sportsinteresserte vil se dette! Nei. Nei, det vil vi ikke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg skriver all bb-kode selv, utenom når jeg siterer andre innlegg (med mindre jeg manuelt kopierer deler av teksten, da skriver jeg lol, nei, det er tusen ganger lettere enn å rote i menyer. Når man allerede skriver er det ikke så sinnsykt vanskelig å skrive etterfulgt av [/ spoiler] med mindre man er invalid eller bruker skjermtastatur, Driver da ikke på og roter i menyen, det er presist 2 tast så er spoileren der. Jeg syns hvertfall det er mye mer tungvindt og skrive slikt for hånd, og plutselig glemmer man hva man skal skrive, koden, eller så skriver man feil og alt blir rot. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Til og med dere som ikke er sportsinteresserte vil se dette! Nei. Nei, det vil vi ikke. Er du sur på meg? Unnskyld. Jeg vet at kafeen ikke liker sport. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Trykk på quote-knappen -> dobbeltklikk på en quote, skriv spoiler -> ctrl+c -> dobbeltklikk på andre quote og ctrl+v. Fixd. Da kan den settes hvor du vil også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 En sport er ikke morsom å se på når en utøver dominerer så totalt. F1 var kjedelig når Michael Schumacher vant alt også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Eller gjør det lettvint, og trykk bare på spoilermenyen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er du sur på meg? Unnskyld. Jeg vet at kafeen ikke liker sport. Tja. Ser ingen grunn til å være sur. Du skrev at til og med vi ville se det, og jeg sa meg uenig. Kline? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Disse menyene fungerer forskjellig fra nettleser til nettleser. I noen virker knappene ikke i det hele tatt. Derfor har jeg bare vent meg til å skrive bb-codene selv. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Delvis god dag fra oss her i dyrehagen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Delvis god dag fra oss her i dyrehagen! Hvor mange dyr har du egentlig? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Da jobber man med prosjekt om den kalde krigen og stil om anarkisme vs kommunisme. Masse godsaker Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Da jobber man med prosjekt om den kalde krigen og stil om anarkisme vs kommunisme. Masse godsaker Slikt er morsomt! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 husker da jeg hadde oppgave om vietnamkrigen jeg. den oppgaven var faktisk morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg