Celestica Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Filmen slutta nå.. Noe annet bra på tv? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det var mye penger på en pc. Hva gjør den så speiell? Den blir min? Evt. Min første stasjonære som jeg kjøper selv - som jeg skal ha frem til jeg er ferdig på høgskole og takle alt som kommer utenom å måtte oppdateres. Og at jeg er lei av å kjøpe en laptop i året (sånn ca.) for å ha god nok PC I korte trekk: 12GB minne, hexa-prosessor, Gainward GeForce 580GTX, væskekjølt, 2TBhdd, ssd, G510 tastatur og blu-ray Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Og i lange trekk? Er ikkje nok å seie hexa-prosessor, du må sjølvsagt komme med spesifikt namn på prosessoren. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Æsj. Jeg fikk skikkelig lyst på sjokolade så nå tråler jeg nettet etter måter å lure automaten ute i gangen her ettersom jeg ikke har kontanter på meg. Finner bare guider til slike amerikanske cola- og snackautomater. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Når du er full er melk voldsomt deilig å drikke. Kald, kald melk. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 For et grusomt tidspunkt å våkne på. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja til lysere dager er så utrolig herlig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Bamparampampam Bamparampampam! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 JESUS FUCKING CHRIST Noen på telefonen nå satt og tygget tyggis HØYLYDT mens de spurte meg om hjelp. Fy faen så det gikk meg på nervene! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen på telefonen nå satt og tygget tyggis HØYLYDT mens de spurte meg om hjelp. Be vedkommende å spytte ut tyggisen under samtalen, og la det være et krav, ikke et spørsmål. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 God morgen. Angrer som faen på at jeg ikke ble med på et arrangement på jobben i går. Fyren ved siden av meg vant en t/r reise til Thailand for 2 pers LOL. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen på telefonen nå satt og tygget tyggis HØYLYDT mens de spurte meg om hjelp. Be vedkommende å spytte ut tyggisen under samtalen, og la det være et krav, ikke et spørsmål. Frista, men dama er ei hissig hurpe, blir bare problemer. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hva skjer med at det i løpet av dagen i går ble skrevet maaange sider her, mens nå når jeg står opp etter å ha sovet i nærmere 9 timer er det fortsatt på samme sida Edit: og der kom det på neste side gitt. Endret 4. mars 2011 av Cinque Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ord for dagen: Pengene til brennevin ligger alltid øverst! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja til lysere dager er så utrolig herlig Nei, nå kan man ikke luske rundt i mørket mer. Utrolig kjipt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ord for dagen: Pengene til brennevin ligger alltid øverst! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja til lysere dager er så utrolig herlig Nei, nå kan man ikke luske rundt i mørket mer. Utrolig kjipt Greit å ikke oppføre seg som en paranoid bakgårdskatt lenger syns jeg Lei av å smyge rundt i mørket jeg Lenke til kommentar
HowT Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hovrdan fikser jeg sånn spoiler-sak i innlegg? ty Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Trykk på andre stiler, øverst til venstre i boksen. Velg så spoiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg