Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Sist gang jeg hadde en fraværsdag grunnet sykdom var i Mars 2008. Woho, feirer 3 års jubileum snart. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen som vet om noen fabrikker i Asia som leverer pc deler rett fra fabrikken? Nei, men jeg vet om noen i Malaysia. Send link? En jeg hadde på MSN en gang i tiden, fikk deler direkte fra Intel-fabrikken Hmm, når meldte Malaysia seg ut av Asia? Må ha gått glipp av noe her. Det sa jeg aldri, der av 'Nei, men' Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 I dag ble jeg henvist til en knespesialist. Wo-fucking-ho, byråkratiet ender aldri. FFFFUUUU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Fatter ikke hvordan den lille nesa mi greier å produsere LITERVIS med snørr, jeg. Enten jeg nyser eller blåser, det blir jo aldri slutt på det. Jeg vurderte sterkt å la meg tørke inn, altså unngå all inntak av væske, de dagene jeg var på det verste. Helt utrolig hvor mye snørr som produseres og som blir til irritasjon for nesa. Når det er sagt så er faktisk nesa mi den kroppsdelen jeg er mest irritert på. Når den ikke klør så renner den, når den ikke renner så er den tett. Kronisk nesekløe har også fått meg på idéen om å amputere bort hele jævelskapen og bare få installert noen små ventiler. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kronisk nesekløe har også fått meg på idéen om å amputere bort hele jævelskapen og bare få installert noen små ventiler. :!: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Trenger fortsatt 4 jentenavn, vis ikke ender JENTENE opp som Geir, Snittleif, Lars og Runar.. (ikke noe galt med de navnene, men jeg trenger jentenavn..) hallo? Mens vi ikke var inne på å føle man har gått glipp av noe, hvorfor skal en jentedegus navngis med mitt nick? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Fatter ikke hvordan den lille nesa mi greier å produsere LITERVIS med snørr, jeg. Enten jeg nyser eller blåser, det blir jo aldri slutt på det. Jeg vurderte sterkt å la meg tørke inn, altså unngå all inntak av væske, de dagene jeg var på det verste. Helt utrolig hvor mye snørr som produseres og som blir til irritasjon for nesa. Når det er sagt så er faktisk nesa mi den kroppsdelen jeg er mest irritert på. Når den ikke klør så renner den, når den ikke renner så er den tett. Kronisk nesekløe har også fått meg på idéen om å amputere bort hele jævelskapen og bare få installert noen små ventiler. Ganske snasent, alle fyllingene i kjeften min har begynt å verke også så jeg orker ikke spise Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Trenger fortsatt 4 jentenavn, vis ikke ender JENTENE opp som Geir, Snittleif, Lars og Runar.. (ikke noe galt med de navnene, men jeg trenger jentenavn..) hallo? Mens vi ikke var inne på å føle man har gått glipp av noe, hvorfor skal en jentedegus navngis med mitt nick? Alle har fått navn nå, så du er trygg.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hmm..har spist 2 brødskiver + en bolle sjokoladepudding idag..begynner å merke sulten. Men orker neppe å spise en hel pizza..hmzz.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Alle har fått navn nå, så du er trygg.. merkelig. Jeg føler meg ikke spesielt trygg, vel vitende om at folk snakker om meg når jeg ikke er her Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Alle har fått navn nå, så du er trygg.. merkelig. Jeg føler meg ikke spesielt trygg, vel vitende om at folk snakker om meg når jeg ikke er her Håh håh håh. Du skulle bare visst hvor mye snakk som har gått om deg mens du ikke er her. Vi har egne kodeord nå, så vi baksnakke deg mens du er her, til og med. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hmm..har spist 2 brødskiver + en bolle sjokoladepudding idag..begynner å merke sulten. Men orker neppe å spise en hel pizza..hmzz.. Jeg har spist to rundstykker og drukket kaffe. Kjenner at det begynner å bli svært ubehagelig, men jeg orker virkelig ikke lage noe. Er det noen som har opplevd å våkne gjentatte ganger iløpet av en natt? Tips? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg føler meg plutselig syk... Noen som har forslag til en bra ligge-i-senga-med-katten-og-er-syk-film? Og link til hvor jeg kan se den..? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Den sjette sansen går på nrk 1 nå Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Wohooo, svi av 20k på en PC... kjipt å ha penger, de blir borte så fort. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det var mye penger på en pc. Hva gjør den så speiell? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Den sjette sansen går på nrk 1 nå Takk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg får vel dra ræva ut på kjøkkenet og finne noe å spise. Er så forkjøla at det tilogmed verker i lårene. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg får vel dra ræva ut på kjøkkenet og finne noe å spise. Er så forkjøla at det tilogmed verker i lårene. God bedring Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Man blir handicapet når man er forkjølet ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg