Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hva er galt med Pia Tjelta? Og Ida2/3? (da blir de i alle fall oppkalt etter forumfolk) Edit: Nei. Kall de to andre for Melborg og Mil(l)borg. Ja, det er faktisk noen (gamlinger) som heter det. Endret 3. mars 2011 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kall den ene for Maria Amelie og sperr den ute fra buret inntil den kommer med papirer til deg. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 This was a triumph, I'm making a note here: Huge success (okei, middels suksess siden jeg failet med den hvite glasuren. Whatever! Gjør det bedre neste gang!) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 I ejaculated on the edges of that cake. Noen måtte si det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Lurer på hvorfor alle på kiwi spør om jeg skal til bestemor, når jeg spør om hvor Gul kamfer er Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kall den ene for Maria Amelie og sperr den ute fra buret inntil den kommer med papirer til deg. Nice one. Både Ida2 og jeg heter forresten Elisabeth også, så. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Jeg er kresen på navn fant jeg ut, men har en Maria Amelie også nå. Fikk lyst på sjokoladekake, slem Eplefe. Edit: Ida ble til Ida Elisabeth Endret 3. mars 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen som vet om noen fabrikker i Asia som leverer pc deler rett fra fabrikken? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen som vet om noen fabrikker i Asia som leverer pc deler rett fra fabrikken? Nei, men jeg vet om noen i Malaysia. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Fatter ikke hvordan den lille nesa mi greier å produsere LITERVIS med snørr, jeg. Enten jeg nyser eller blåser, det blir jo aldri slutt på det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Fatter ikke hvordan den lille nesa mi greier å produsere LITERVIS med snørr, jeg. Enten jeg nyser eller blåser, det blir jo aldri slutt på det. ta deg en dusj og gå deg en tur, det hjelper..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Sto akkurat 50 minutter i dusjen, det var den beste dusjen jeg kan huske. Alt klarnet opp i hodet igjen. Og nå sitter jeg og nyser på nytt Venstreøyet renner hele tiden også, så jeg ser ut som et flykræsj i trynet. Altså ikke store forskjellen fra før. Endret 3. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen som vet om noen fabrikker i Asia som leverer pc deler rett fra fabrikken? Nei, men jeg vet om noen i Malaysia. Send link? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Den siste degusen skal hete Hanne Elena! Som minner meg på at alle må stemme på TegneHanne her --> http://www.side2.no/imagevote/lypsyl/blog/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen som vet om noen fabrikker i Asia som leverer pc deler rett fra fabrikken? Nei, men jeg vet om noen i Malaysia. Hmm, når meldte Malaysia seg ut av Asia? Må ha gått glipp av noe her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Sto akkurat 50 minutter i dusjen, det var den beste dusjen jeg kan huske. Alt klarnet opp i hodet igjen. Og nå sitter jeg og nyser på nytt Venstreøyet renner hele tiden også, så jeg ser ut som et flykræsj i trynet. Altså ikke store forskjellen fra før. Vi kunne ha byttet..jeg vil gjerne være litt syk en periode,syns det har vært for lenge siden sist nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Venstreøyet renner hele tiden også, så jeg ser ut som et flykræsj i trynet. Altså ikke store forskjellen fra før. Høyreøyet mitt renner heletiden. Og Venstre og Høyre nesebor bytter på å gi meg rennende snørr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg