Celestica Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Navnet 'Pauline' bringer frem dårlige minner Slimda var ikke så dumt, hva syns du, Slimda? Edit: Og Nicole Junior høres bare rart ut Endret 3. mars 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kjør på med Slimda du, og Geirhild. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvor kommer brukernavnet ditt fra, Slimda? Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Er det noen som vet om politiet kan/har rett til å ransake deg på skolen viss de ikke har noen som helst bevis mot deg? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Navnet 'Pauline' bringer frem dårlige minner Slimda var ikke så dumt, hva syns du, Slimda? Edit: Og Nicole Junior høres bare rart ut Ihra Margrethe da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ikke noe galt med Hans heller, men jeg trenger jentenavn. Therese Johaug, Julia Mancuso, Magdalena Neuner og Lindsay Vonn. Do it Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvor kommer brukernavnet ditt fra, Slimda? Wikipedia Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen som veit om et fint windows XP tema/skin? Er lei av de orginale og Zune. Må være ganske enkelt og clean. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvor kommer brukernavnet ditt fra, Slimda? Wikipedia Nimda-Slimda? Ah! Kult! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Syns vi kunne hatt noen albinodeguser. Albinoer er stygge, og ser jævlig onde ut. Trenger fortsatt 4 jentenavn, vis ikke ender JENTENE opp som Geir, Snittleif, Lars og Runar.. (ikke noe galt med de navnene, men jeg trenger jentenavn..) Ida1, Ida2, Ida3 og Pia Tjelta. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Navnet 'Pauline' bringer frem dårlige minner Slimda var ikke så dumt, hva syns du, Slimda? Edit: Og Nicole Junior høres bare rart ut Jeg stemmer for at du kaller den ene Degusen Therese Johaug Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har allerede skrevet det Mikkel. Keep up! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Forresten er Therese Johaug det søteste kvinnemennesket i Norge. Dialekten gir ekstra pluss. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg DRITER i om du skrev det! Nå har det jo 2 stemmer! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Forresten er Therese Johaug det søteste kvinnemennesket i Norge. Dialekten gir ekstra pluss. Bildebevis forlanges herved av organisasjonen Slimda. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Forresten er Therese Johaug det søteste kvinnemennesket i Norge. Dialekten gir ekstra pluss. Bildebevis forlanges herved av organisasjonen Slimda. http://www.google.no/images?hl=no&q=Therese%20Johaug&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1440&bih=799 Prøv å ikke ejakulèr utover hele tastaturet, jeg vet at du er med i no fap mars. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har som oftest nesten alltid lite til overs for kjendiser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 http://www.google.no/images?hl=no&q=Therese%20Johaug&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1440&bih=799 Prøv å ikke ejakulèr utover hele tastaturet, jeg vet at du er med i no fap mars. ÅÅH! ÅÅÅÅH!ÅÅÅÅHH!!!!!! Neh. Søt jente, men har sett bedre. Og jeg er ikke med i no fap mars... sånn offisiellt. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Degusene heter nå Knut-Datasmurf, Ida, Knøtte og Slimda. De tre siste kan godt få et til navn, syns det er så kjedelig med bare et navn.. Og mangler fortsatt 2 jentenavn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Trude Emanuelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg