Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ikke bare min feil da. Først luftveisdritten, så influensa, så forkjølelse så magasjau. Fikk hele remsa fra September til Mars i fjor. Har ikke vært dårlig siden da Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Skolen er ikke chillll... Jo det er det! Jobb = stress Spørs på hvilken jobb du har da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Fikk ikke sove pga tett nese og kribling i kroppen hele tiden..ga bare opp å ligge til slutt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Holder VM på fortsatt? Ja for faen! 4x5 Mix stafett for kvinnfolka nå, 3 og 5-mila i helga Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Forventer at det er snart ferdig. Er lei av dette VM-maset. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 VM skiskyting begynte i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hadde vært morsomt om de kombinerte skisportene til noe mer interessant. Alpint + Hopp, f.eks. Eller Alpint + Hopp med skiskyting under svevet. Plasser målskivene blant publikum for enda mer action. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=vR_VhfxAnXU Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=vR_VhfxAnXU http://www.youtube.com/watch?v=zthw7qbskyo&feature=related Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Helvete da..enda sykere idag, jo. *knaske paracet og ibux* Sikkert jeg som har smitta deg Tror forresten jeg har hatt den beste måten å våkne på ever i dag. Og ligger fortsatt i senga *gni det inn for de av dere som er på jobb/skole* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det hadde ikke jeg. Jeg fikk ikke sove pga feber og sitring i kroppen og tett nese. Men jeg slipper å gå på jobb hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Har ikke dere værte syke i sånn sirka evigheter? Sveklinger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Neh, jeg ble syk først i går. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Slapp jobb i dag jeg også. Og i morgen også. Og ikke fordi jeg er syk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg må seriøst slutte å gå inn på puppetråden og perfekt kropp-tråden i arbeidstiden. Gir meg hjerteproblemer jo! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Da bør du heller sjekke hjertet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det er vel heller det at jeg ikke vil at folk som går forbi kontoret mitt mer eller mindre konstant ikke skal se at jeg driver å ser på damekropper i arbeidstiden. Dessuten sitter sjefen tvers ovenfor kontoret mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg