Celestica Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 God mooorgen! Knut-Datasmurf takker for det fine navnet 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 God mooorgen! Knut-Datasmurf takker for det fine navnet Wiii! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvis dere har forslag til hevn er det bare å komme med det forresten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvis dere har forslag til hevn er det bare å komme med det forresten. Jeg prøver å tenke på hva som har skjedd på Borgen. Hmm. Tror egnetlig ingenting har gått SÅ langt. I fjor ble det til at tredjeklasse tok oss, stripset oss til stoler og dynket oss i diverse gøye substanser. Noen måneder gammel proteinshake, en fin maks av de mest illeluktende påleggene og så gjerne en halvkilo mel oppå. Ellers så fikk de tak i 10 døde høner, som de spraymalte og hengte opp. Dette var ikke på førsteklasse-byggene med på den andre videregående skolen i byen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hvis dere har forslag til hevn er det bare å komme med det forresten. Reproduksjons DNA + Brownies er visst en slager Endret 3. mars 2011 av Mikkel™ 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Deilig å være på den rette sida av fjella igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg er tilbake på vestlandet, takk. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Åh, vestlandet. Syns du sa rett side av fjellene jeg. Jaja, selv de beste skriver feil i ny og ne. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 kankje påtide å spise frokost snart.. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvis dere har forslag til hevn er det bare å komme med det forresten. Pakk inn bil eller moped / scooter til offer i plastfolie, DET er en slager Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Skolen er ikke chillll... Når du vokser opp og får jobb så kommer du til å innse at skolen var så sykt chill. Intet ansvar, bare gjøre det du er satt til. Kan slappe av i timer osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Helvete da..enda sykere idag, jo. *knaske paracet og ibux* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Helvete da..enda sykere idag, jo. *knaske paracet og ibux* Det er da bra! Da begynner du å nå en topp! Da er det ikke lenge til du er frisk Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg ble syk for snart 2 uker siden, begynner å bli frisk så smått nå. fortsatt en stygg hoste Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Er som regel baksida når man er forbanna syk. Man er småsyk i evigheter etterpå. Var slik med meg i fjor. Var dårlig om trent hele vintern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Når jeg er syk, varer det i noen dager, så er jeg frisk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg ble smitta av noe halvveis luftveisinfeksjon og influensa i September og siden jeg er så aktiv og vil holde aktiviteten oppe så lot jeg aldri kroppen restituere såpass at jeg ble skikkelig frisk... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Med andre ord, din egen feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg