Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Joda det gjør vi! Nei, vi gjør ikke det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Joda det gjør vi! Nei, vi gjør ikke det. Jo, det gjør vi! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 kung pow har jeg aldri sett, men i går trente jeg det samma som bruce lee trente *spise knekkebrød* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kung Pow bør sees. Hele filmen er så absurd og genial at det ikke kan forklares. I rest my case. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 wtf eneste jeg veit om den er at coveret på den er så dårlig photoshoppa at eg døyr. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Tenker du på denne? Altså, filmen må sees. Da skjønner du hva hele greia er. Endret 3. mars 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 bildet vises ikke her akkurat nå men vi snakker sikkert om samma bildet. det gule med han som holder to dyr som våpen elns. så trailern nå, og skjønner jo hvordan film det er Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jan Simonsen har bursdag i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Endret litt, nå ser du nok bildet. Om du ser nede til høyre der, ser du en annen ting, nemlig dette: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 den scena med kua har jeg sett før faktisk for mange år sia. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Den er episk. Rett og slett episk. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Elsker å gjøre skoleoppgaver når noen har gjort dem før meg, slik at det bare er å kopiere Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Spørsmål, finnes det noe som er kulere enn å sitte på en gatekafè i Havana med en sigar og en tre-fire-fem Mojitos innabords? I think not. Jeg må til Cuba, og i 2011/2012 starter KLM flyvninger til Havana med MD-11. Åh lykke. Mulige jeg må utsette, har nesten ingen feriedager igjen jo. Endret 3. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg vil også til Cuba. Ta meg med, ta meg med! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg vil også til Cuba. Ta meg med, ta meg med! Er ganske billig viss du har muligheten til å bare dra, sånn plutselig Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Mchansern: Åh...dit har jeg hatt lyst å reise etter at jeg leste en artikkel om byen i Mann. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Det var en syk dårlig idee og plasere data og skolesaker på samme skrivebord. Får ikke gjort noe som helst uten å skjekke noe dritt på pc :-/ Endret 3. mars 2011 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Ok, nå har førsteklasse åpnet portene. De la en pose med potetgull på fløystua. Den blir såklart spist av. Totalt 3 gutter spiste av posen (heldigvis ikke meg), helt til de kom ned til en brukt tampong. Dette betyr at vi kan gjøre så og si hva vi vil tilbake. Sålangt har vi tenkt på å ta diverse kjønnshår i sengene, og vi vurderer sterkt proteiner på tannbørsten dems. Vi har også en og en halv liter urin ståendes i fra tidligere som vi tenker å gjøre noe med. Noen flere forslag? Husker dere denne?^ Nå har vi tatt hevn. Vi lagde brownies og sjokolademuffins fulle av kjønnshår. I tillegg hadde vi et par maggots oppi. Vi har nå fått levert dem på en logisk og forhåpentligvis lite mistenksom måte til 2 førsteklasse bygg. Får håpe det smaker. Morgen rapport. Flere individer har spist av muffinsene, og mens de spiste innså de hva som var galt med dem. Mission complete. Endret 3. mars 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg