Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål, finnes det noe som er kulere enn å sitte på en gatekafè i Havana med en sigar og en tre-fire-fem Mojitos innabords? I think not.

Jeg må til Cuba, og i 2011/2012 starter KLM flyvninger til Havana med MD-11. Åh lykke.

Mulige jeg må utsette, har nesten ingen feriedager igjen jo.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Ok, nå har førsteklasse åpnet portene. De la en pose med potetgull på fløystua. Den blir såklart spist av. Totalt 3 gutter spiste av posen (heldigvis ikke meg), helt til de kom ned til en brukt tampong. Dette betyr at vi kan gjøre så og si hva vi vil tilbake. Sålangt har vi tenkt på å ta diverse kjønnshår i sengene, og vi vurderer sterkt proteiner på tannbørsten dems. Vi har også en og en halv liter urin ståendes i fra tidligere som vi tenker å gjøre noe med. Noen flere forslag?

Husker dere denne?^

Nå har vi tatt hevn. Vi lagde brownies og sjokolademuffins fulle av kjønnshår. I tillegg hadde vi et par maggots oppi. Vi har nå fått levert dem på en logisk og forhåpentligvis lite mistenksom måte til 2 førsteklasse bygg. Får håpe det smaker. :)

Morgen rapport. Flere individer har spist av muffinsene, og mens de spiste innså de hva som var galt med dem. Mission complete.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...