Tunky Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei mennesker! Jeg har en degusgutt som trenger navn, og klarer ikke finne noe som passer han. Han er ensom, deppa, søt og dramatisk. Knut. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei mennesker! Jeg har en degusgutt som trenger navn, og klarer ikke finne noe som passer han. Han er ensom, deppa, søt og dramatisk. Swift! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei mennesker! Jeg har en degusgutt som trenger navn, og klarer ikke finne noe som passer han. Han er ensom, deppa, søt og dramatisk. Da foreslår jeg Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bah, det suger å være forkjøla. Hele kroppen er nummen og leddene gjør vondt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Fuckkkk. Skal sende melding på itslearning til læreren min om frafall i morgen. Men jeg husker jo faen ikke navnet hennes. Ikke sjans. Jesus, er det mulig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Du er futtbucked . Jeg er hypa på kaffe og skal snart kjøre til Trondheim Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det er ikke jeg! Jeg omnomnoma masse frokost nom før jeg ørnørnørna på jobb. hepp hepp hepp Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 fy faen jeg er så jævlig drit trøtt! Å tanken på å bruke dagen i kø på passkontoret gjør meg depprimert. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Du skulle gjort som meg! Jeg våkna så tidlig at jeg rakk å se halve Kung Pow før jeg dro! En god latter forbedrer dagen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Du skulle gjort som meg! Jeg våkna så tidlig at jeg rakk å se halve Kung Pow før jeg dro! En god latter forbedrer dagen You will refer to me by the name... Betty... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 You will never make it ever make it never make it EVER! WIO WIO WIIIIII! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Du skulle gjort som meg! Jeg våkna så tidlig at jeg rakk å se halve Kung Pow før jeg dro! En god latter forbedrer dagen pft. dette er tidlig nok. Å jeg prøvde å se filmen av den trøtte katten for å bli i litt bedre humør, men funka dårlig :/ Lenke til kommentar
sLR Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg voknet i dag av vekkeklokken min, å tenkte at Gandalf kunne skru tilbake tiden, så det var ikke noe stress. Jeg hadde Lotr maraton i går... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen som har en grei proxy så jeg kommer meg på face? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nei, vi hjelper ikke med sånt på forumet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg voknet i dag av vekkeklokken min, å tenkte at Gandalf kunne skru tilbake tiden, så det var ikke noe stress. Jeg hadde Lotr maraton i går... Jeg drømte om snakkende dyr som følge av Narnia for fulle mugger i går Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nei, vi hjelper ikke med sånt på forumet. Joda det gjør vi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg