SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ja, dere snakker fint om jobbene deres. Vet dere forresten at de gjennomsnittlig mest korka it-brukerne er lærere og elever på videregående skoler? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg tar dine lærere og elever og høyner med resepsjonister som aldri før har brukt en PC. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det er et problem din arbeidsgiver har. Man ansetter f.eks ikke en sjåfør som ikke har lappen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nei, men vi ansetter pene jenter og putter dem i resepsjonen, uansett IQ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Vi hadde de lærerne som overhode var like grønne og aldri lærte seg noe, de som trodde de kunne langt mer enn det de egentlig gjorde og de som faktisk klarte å lære noe.. ... også er det de som alltid skal snakke drit om it-avdelinga som aldri får til å fikse problemet. Det største problemet med disse lærerne var som regel at de aldri tok kontakt. Til tider glad for at jeg ikke jobber på skole lengre, men av og til så savner jeg det også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det fine med å jobbe på skole er alle de lekre jentene som er der... ... Ikke sant? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Akkurat det der er noen ganger litt skummelt, Slimda :| Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det fine med å jobbe på skole er alle de lekre jentene som er der... ... Ikke sant? Håper ikke du jobber som førskolelærer.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Det fine med å jobbe på skole er alle de lekre jentene som er der... ... Ikke sant? Håper ikke du jobber som førskolelærer.. Barnehage-onkel. http://www.youtube.com/watch?v=DHzdWcJ9_N8 Endret 2. mars 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Fantastisk låt slimda. Nei, jeg køyer tror jeg. Opp ekstra tidlig i morgen for å bli sodomert av legen på alle tenkelige måter. Snakkes. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Vi hadde en ganske creepy lærer på barneskolen. Var en dag jeg hadde slått armen min, og sa ifra, da. Så tar han meg med inn på et rom og låser døra. Jeg drar opp armen på genseren, men neida. Jeg måtte visst ta den av helt for at at han skulle få sett ordentlig. Noe jeg forøvrig ikke gjorde, dog. Han forsøkte visst mye annet rart med andre også. Heldigvis flyttet han etterthvert. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nei, jeg køyer tror jeg. Du har prøvd på dette før Hansern, bare gi opp... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I dag er målet å SOVNE før 00.30. Jeg har dårlig tid, snakkes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Lærerene våre har skjønt det. La oss elever gjøre tekniske ting. :!: Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I dag er målet å SOVNE før 00.30. Jeg har dårlig tid, snakkes. Pleier du å telle fly for å sovne? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hånlig latter etter jeg har lagt på. Og jeg har hittil i år hatt 3 stk innom kontoret mitt grunnet PC-er som ikke fungerer. Da måtte jeg gå inn på kontoret deres for å skru på skjermen deres. Helt sant. Omtrent som å høre support-dagen til pappa. Stakkars mann. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Fantastisk. Svisj Gull på NRK1. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Fekk ein raud onepiece og ein grandis for 200kr, LAN-auksjon ftw. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Brenn Onepiecen og stek Grandiosaen på flammene. Da får du både mat og god samvittighet. 1 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei mennesker! Jeg har en degusgutt som trenger navn, og klarer ikke finne noe som passer han. Han er ensom, deppa, søt og dramatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg