The Crusher Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I dag var det en gutt på skolen min som hadde med seg pistol og truet folk, og jeg var syk... Jeg går glipp av alt jo... trodde dette bare skjedde i USA jeg.. ikke her i landet. Hun ER i USA, så det er jo greit da. det viste ikke jeg, men daså Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Legge meg om 10 minutter, drømme en creepy drøm, våkne 3 ganger i løpet av natta. FML. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Er du fra fremtiden, siden du vet hva som skjer? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 har skjedd hver natt den siste uka. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvis du er fra fremtiden, vær så snill å si at jeg kommer til å bli diktator i et U-land. Pretty please! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Beklager, det ser ikke sånn ut =/ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bor ikke du borti statene? Det er vel cirka 532% sjanse for at det skjer igjen innen året er omme. Ikke på min skole, jeg går på "Den snille skolen"... Men man kan jo også si at Fidel Castro er en snill diktator. Han er jo en diktator none the less. @Mchansern; Ikke ta på deg æren for min bruk av høye prosentverdier. Jeg er 126% sikker på at jeg har drevet med dette en stund lenger enn jeg har merka meg at du gjør det. Bare at jeg ikke gjør det fullt så ofte Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I dag var det en gutt på skolen min som hadde med seg pistol og truet folk, og jeg var syk... Jeg går glipp av alt jo... Så...uheldig at du gikk glipp av det da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bor ikke du borti statene? Det er vel cirka 532% sjanse for at det skjer igjen innen året er omme. Kult, mitt selvlagde prosentsystem sprer seg som Aids på et Thailandsk ladyboy bordell. Som dere ser, jeg er en ordsmed av rang og greier å skape flotte bilder inne i hodet til leseren. Her snakker vi om en fantastisk sammenligning eller hva? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Jeg syns det er på tide å feire at jeg er forkjølet med en pils.Får tross alt tidlig helg Selv om det suger å nyse og ha tett nese. Endret 2. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bor ikke du borti statene? Det er vel cirka 532% sjanse for at det skjer igjen innen året er omme. Kult, mitt selvlagde prosentsystem sprer seg som Aids på et Thailandsk ladyboy bordell. Som dere ser, jeg er en ordsmed av rang og greier å skape flotte bilder inne i hodet til leseren. Her snakker vi om en fantastisk sammenligning eller hva? Ikke en gang en liten high-five eller en nødfive av SnittLeif? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 hvorfor siterer du deg sjølv flere ganger? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Siterer kun intelligente mennesker. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ikke en gang en liten high-five eller en nødfive av SnittLeif? Hvis det ikke var for at jeg akkurat var i dusjen, så skulle du fått med en gang, men selvfølgelig skal du få det! *gi five* Siterer kun intelligente mennesker. Derfor siteres du nå to ganger, og jeg siteres tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Mor di får i det minste til å logge seg på msn. Selv husker jeg en telefonsamtale med min mor som varte i over en time hvor jeg skulle hjelpe henne med å logge seg på. Er helt fantastisk hvordan de roter til tider. Randommann, som er helt grønn når det kommer til pc: Hvordan lagerer jeg? (han skulle lagre noe i et fotobokprogram). Meg: Det er en knapp med et diskett-symbol der. Trykk på den. Randommann: *somler lenge med å finne knapp* Åh, der ja! Der var en knapp med diskettsymbol, skal jeg trykke på den? Det står "lagre". Hva skjer hvis jeg trykker på den? Meg: Da lagrer den. Trykk på den. *double facepalm* (i hodet mitt). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Velkommen til jobben min, Anfall. I noen tilfeller er det omvendt. "Det kom en melding på skjermen min" "Hva sier den?" "Nei, jeg vet ikke, jeg trykket den bort. Hva gjør den?" "..." Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ikke en gang en liten high-five eller en nødfive av SnittLeif? Hvis det ikke var for at jeg akkurat var i dusjen, så skulle du fått med en gang, men selvfølgelig skal du få det! *gi five* Siterer kun intelligente mennesker. Derfor siteres du nå to ganger, og jeg siteres tilbake Fantastisk. :!: Takk for high-fiven. Den var nødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Det er i grunn blitt en del av jobben min og. Men for deg er det kanskje i litt større grad. Hvordan holder du ut? Endret 2. mars 2011 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I dag var det en gutt på skolen min som hadde med seg pistol og truet folk, og jeg var syk... Jeg går glipp av alt jo... Surt å dra til USA og ikke oppleve deres kultur. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hånlig latter etter jeg har lagt på. Og jeg har hittil i år hatt 3 stk innom kontoret mitt grunnet PC-er som ikke fungerer. Da måtte jeg gå inn på kontoret deres for å skru på skjermen deres. Helt sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg