SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 På den måten så kan jeg komme unna med veldig mange utsagn. JEG ER JO TROSSALT MINORITET ELLER HVA?!?! Hadde du klart å rote inn noe islam i blandingen så tror jeg ikke lenger du ville vært minoritet. Du ville vært minoriteten. Aller minoritetest Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 En islamsk jøde, faktisk. Mye penger OG lett tilgang på bomber. Win/win. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Sigøynere som er "true" minoritet, eller en eller annen sør/nord-amerikansk indianerstamme. Muslimer er bare minoriterer her til lands. Endret 2. mars 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sigøynere som er "true" minoritet, eller en eller annen sør/nord-amerikansk indianerstamme. Muslimer er bare minoriterer her til lands. Samer også. Hva om jeg ble en same-læstadianer (om dere ikke vet hva Læstadianere er, les dere opp. De er helt fullstendig gale). Da skal jeg jammen søke om penger for å være undertrykt av staten og være minoritet på generelt grunnlag. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Læstadianere er vel mer en "kult"? enn folkegruppe? Endret 2. mars 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jepp..man kan jo ikke kalle Jehovas Vitner en folkegrupp, det er bare en religiøs sekt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Læstadianere er vel mer en "kult"? enn folkegruppe? Jeg har alltid vært sykt fascinert av Læstadianere. Tenk for noen raringer. De er nesten rarere enn Scientologer! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jo, men de skal faktisk ha cred for å ha reddet så mange fra alkoholisme. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sant det, sant det. Det er greit at sekten er avholds, men alt det andre bullshittet er jo meeeeget spesielt da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg irriterer meg mørkegrønn over at link til siste innleggskrivers profil ligger 1 mm under linken til siste post i Mine innlegg-tråder. *sjekke siste post i DNFK* = gå inn på profilen til Sebbe istedet Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I dag var det en gutt på skolen min som hadde med seg pistol og truet folk, og jeg var syk... Jeg går glipp av alt jo... 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bor ikke du borti statene? Det er vel cirka 532% sjanse for at det skjer igjen innen året er omme. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bor ikke du borti statene? Det er vel cirka 532% sjanse for at det skjer igjen innen året er omme. Kult, mitt selvlagde prosentsystem sprer seg som Aids på et Thailandsk ladyboy bordell. Trikset er at prosenten er flytende og du bestemmer hele tiden hva som er min/maks. Plutselig en dag så er 146% maks, mens den andre dagen er 2876.1% maks. Dermed oppnår du full confusion. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 kafe, i is in trøbbel. Har ikkje WiFi på pcen, og ikkje moglegheit for å koble til internett gjennom kabel. Har ein HTC desire hd, med usb-kabel. Korleis kan eg dele WiFien på mobilen med pcen gjennom usb? Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bor ikke du borti statene? Det er vel cirka 532% sjanse for at det skjer igjen innen året er omme. Ikke på min skole, jeg går på "Den snille skolen"... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I dag var det en gutt på skolen min som hadde med seg pistol og truet folk, og jeg var syk... Jeg går glipp av alt jo... trodde dette bare skjedde i USA jeg.. ikke her i landet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Svele: usb tethering, ligger under network. Vet ikke om du kan dele wlan, da. Endret 2. mars 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I dag var det en gutt på skolen min som hadde med seg pistol og truet folk, og jeg var syk... Jeg går glipp av alt jo... trodde dette bare skjedde i USA jeg.. ikke her i landet. Hun ER i USA, så det er jo greit da. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hjemme fra årsmøte i speideren. Det var alt for langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg