Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Husker dere denne?^

Nå har vi tatt hevn. Vi lagde brownies og sjokolademuffins fulle av kjønnshår. I tillegg hadde vi et par maggots oppi. Vi har nå fått levert dem på en logisk og forhåpentligvis lite mistenksom måte til 2 førsteklasse bygg. Får håpe det smaker. :)

I love it!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mamma og msn:

"Hvorfor kan jeg ikke prate til dem????"

"Fordi de ikke er pålogget"

"Jammen har de en annen side???!"

"Eh, hva prater du om?

Kan ikke noen bare ta min plass av og til. Vær så snill.

slipper alt maset fra min mor på msn jeg. gjorde det enkelt å blokkerte henne, for hun maste sånn, og skulle kommentere alt jeg hadde på statusen der..

Lenke til kommentar

Husker dere denne?^

Nå har vi tatt hevn. Vi lagde brownies og sjokolademuffins fulle av kjønnshår. I tillegg hadde vi et par maggots oppi. Vi har nå fått levert dem på en logisk og forhåpentligvis lite mistenksom måte til 2 førsteklasse bygg. Får håpe det smaker. :)

I love it!

Jepp. Livet er temmelig godt nå. Håper de spiser mye.

Lenke til kommentar

Tror han mente at han prøver å lære henne å bruke msn :p

aha :p

Husker jeg måtte lære henne det på hennes maskin, og hvordan hun skulle kopiere og lime inn og markere alt i windows. så skaffet hun seg mac og skjønte ikke hvorfor ctrl + V ikke fungerte, for der er det command + V.. :p

Lenke til kommentar

Med tanke på hvem som stemmer, er det ikke et bedre kvalitetsstempel at hun taper?

Og mølje er utrolig digg. Men bare kjøttmølje, riktignok. Vet noen gærninger lager av fisk.

Du har et poeng.

Og det var selvfølgelig kjøttmølje jeg snakket om. Den fiskesuppa fortjener ikke å bli kalt mølje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mamma og msn:

"Hvorfor kan jeg ikke prate til dem????"

"Fordi de ikke er pålogget"

"Jammen har de en annen side???!"

"Eh, hva prater du om?

Kan ikke noen bare ta min plass av og til. Vær så snill.

Mor di får i det minste til å logge seg på msn. Selv husker jeg en telefonsamtale med min mor som varte i over en time hvor jeg skulle hjelpe henne med å logge seg på.

Lenke til kommentar

Jeg har trolig blitt hacket på World of Warcraft.

Kanskje det er ett tegn.

Jeg ble keylogget her om dagen faktisk.

Kjipern.

Jeg aner ikke hva som gjør det, har authenticator og alt. Ingen unormale bevegelse sett bort fra ett lan jeg var på i helgen som er 3 kilometer unna.

Lenke til kommentar

Det sies jo at trojaneren kan lage en forsinkelse når du skal taste authenticator-koden, så du får en feilmelding, og på den tiden rekker hackeren å skrive inn samme koden og ta over kontoen ellernoe..synes det høres helt bisarrt ut jeg, da. Som om en hacker som sender ut tusenvis av trojanere sitter og følger med hva som skjer på hver enkelt PC.

Lenke til kommentar

Sier hvem? Pinnekjøtt er jo omnomnom, men ikke den offisielle julematen.

Du må være det første eksemplaret av typen østlending jeg har sett som liker og spiser pinnekjøtt

jeg liker og spiser pinnekjøtt, og bor på østlandet :)

spiser pinnekjøtt så ofte jeg kan :p

Lenke til kommentar

Da hadde det stått 7 millioner på kontoen, ikke 7000 ;)

Som Eric Cartman sier i South Park: "I KNOW you jews have a bag of gold around your necks. Give it to me Kyle. Give it to me."

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...