Vowels Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Say what? Ikke pinnekjøtt eller raspeballer? Hva spiser dere? Vi sniffer lim, spiller på slurva og spiser twist. Bortsett fra den ekle lakrisbiten som har lurt seg med, selvfølgelig Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Say what? Ikke pinnekjøtt eller raspeballer? Hva spiser dere? De erstatter pinnekjøtt med noe som kalles ribbe. Ribbein i rent svor og brusk, det smaker vondt Rettelse; Ribbein er bein. Ribba er derimot godt og flott. Det beste av svinekjøtt faktisk. Det er ikke vårt problem at dere (les: de som har prøvd å tilberede ribbe til deg) ikke klarer å tilberede ribbe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Say what? Ikke pinnekjøtt eller raspeballer? Hva spiser dere? Vi sniffer lim, spiller på slurva og spiser twist. Bortsett fra den ekle lakrisbiten som har lurt seg med, selvfølgelig Åhh, spille på slurva, det er jeg sykt god på. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Søting, tror jeg må adde deg på facebook. Sier du ja til meg, om jeg lyver på meg å like Jolie? DU LIKER IKKE RASPEBALLER! Du må vente i et par dager. raspeball/komler er awesome! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sier hvem? Pinnekjøtt er jo omnomnom, men ikke den offisielle julematen. Du må være det første eksemplaret av typen østlending jeg har sett som liker og spiser pinnekjøtt jeg liker og spiser pinnekjøtt, og bor på østlandet Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Say what? Ikke pinnekjøtt eller raspeballer? Hva spiser dere? Vi sniffer lim, spiller på slurva og spiser twist. Bortsett fra den ekle lakrisbiten som har lurt seg med, selvfølgelig Lakrisen er jo den beste! Blir alltid spist først her i familien. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Du må være det første eksemplaret av typen østlending jeg har sett som liker og spiser pinnekjøtt Jeg stiller meg ikke til ansvar for at østlendinger du snakker med er tette. Pinnekjøtt er ordentlig flott og godt kjøtt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nå gleder jeg meg veldig til Paradise Hotel starter. Da skal jeg kose meg med å se på menneskets forfall. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Angelina Jolie for the win <3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nå gleder jeg meg veldig til Paradise Hotel starter. Da skal jeg kose meg med å se på menneskets forfall. Kunne ikke vært mer enig med deg Paradajs er fantastisk moro. Kjenner faktisk ei som var så vidt innom i fjor Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nå gleder jeg meg veldig til Paradise Hotel starter. Da skal jeg kose meg med å se på menneskets forfall. Samme her. Rettelse; Ribbein er bein. Ribba er derimot godt og flott. Det beste av svinekjøtt faktisk. Det er ikke vårt problem at dere (les: de som har prøvd å tilberede ribbe til deg) ikke klarer å tilberede ribbe. Da skal jeg finne en østlending å kommandere han til å tilberede noe skikkelig ribbe. Ribben jeg har smakt smakte ikke godt og ble laget av en kar fra Ålesund eller oppi der ett sted. Favoritten kommer alltid til å bli pinnekjøtt, mark my words. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nå gleder jeg meg veldig til Paradise Hotel starter. Da skal jeg kose meg med å se på menneskets forfall. Mandag syvende Mars blir så ufattelig bra. Først starter Farmen klokken 20.00 og deretter Paradise Hotel 21.30. Det eneste som kan ødelegge den dagen er om det kommer et korps ridende på hest inn døra midt under sendingstid Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Whaaaat? Har netopp sett Butterfly Effect, og kanikke akkurat si at jeg skjønte så mye av den.... Hva er det som er så vanskelig å skjønne med den? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ok, nå har førsteklasse åpnet portene. De la en pose med potetgull på fløystua. Den blir såklart spist av. Totalt 3 gutter spiste av posen (heldigvis ikke meg), helt til de kom ned til en brukt tampong. Dette betyr at vi kan gjøre så og si hva vi vil tilbake. Sålangt har vi tenkt på å ta diverse kjønnshår i sengene, og vi vurderer sterkt proteiner på tannbørsten dems. Vi har også en og en halv liter urin ståendes i fra tidligere som vi tenker å gjøre noe med. Noen flere forslag? Husker dere denne?^ Nå har vi tatt hevn. Vi lagde brownies og sjokolademuffins fulle av kjønnshår. I tillegg hadde vi et par maggots oppi. Vi har nå fått levert dem på en logisk og forhåpentligvis lite mistenksom måte til 2 førsteklasse bygg. Får håpe det smaker. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Say what? Ikke pinnekjøtt eller raspeballer? Hva spiser dere? De erstatter pinnekjøtt med noe som kalles ribbe. Ribbein i rent svor og brusk, det smaker vondt Pinnekjøtt er jo godt nok. Ribbe er ikke awesome. Mølje er awesome. Og raspeballer er vel greit nok? Jeg har riktignok bare smakt det på Ikea, men.. Så, når skal vi si at pollen blir avslutta? Når Jolie leder? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ok, nå har førsteklasse åpnet portene. De la en pose med potetgull på fløystua. Den blir såklart spist av. Totalt 3 gutter spiste av posen (heldigvis ikke meg), helt til de kom ned til en brukt tampong. Dette betyr at vi kan gjøre så og si hva vi vil tilbake. Sålangt har vi tenkt på å ta diverse kjønnshår i sengene, og vi vurderer sterkt proteiner på tannbørsten dems. Vi har også en og en halv liter urin ståendes i fra tidligere som vi tenker å gjøre noe med. Noen flere forslag? Husker dere denne?^ Nå har vi tatt hevn. Vi lagde brownies og sjokolademuffins fulle av kjønnshår. I tillegg hadde vi et par maggots oppi. Vi har nå fått levert dem på en logisk og forhåpentligvis lite mistenksom måte til 2 førsteklasse bygg. Får håpe det smaker. Å fy faen. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Angående urinen vi samlet opp. Vi kom opp til rundt 15 liter, så fant husmor dem og en elev måtte helle ut alt i do foran henne. Smålig pinlig. Han tok det godt da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nå gleder jeg meg veldig til Paradise Hotel starter. Da skal jeg kose meg med å se på menneskets forfall. Mandag syvende Mars blir så ufattelig bra. Først starter Farmen klokken 20.00 og deretter Paradise Hotel 21.30. Det eneste som kan ødelegge den dagen er om det kommer et korps ridende på hest inn døra midt under sendingstid Jeg håper så jævlig at det er en eller flere veganer-faggots med i farmen, sammen med noen andre originaler. Ingenting morsommere enn å se når de skal slakte et dyr og veggisene protesterer. Hva faen? Hvordan trodde dere de levde før i tiden...? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Mamma og msn: "Hvorfor kan jeg ikke prate til dem????" "Fordi de ikke er pålogget" "Jammen har de en annen side???!" "Eh, hva prater du om? Kan ikke noen bare ta min plass av og til. Vær så snill. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Mamma og msn: "Hvorfor kan jeg ikke prate til dem????" "Fordi de ikke er pålogget" "Jammen har de en annen side???!" "Eh, hva prater du om? Kan ikke noen bare ta min plass av og til. Vær så snill. Been there done that. Eller, er vel der enda. Related: http://www.google.no/images?q=family+technical+support+meme&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1920&bih=965 Endret 2. mars 2011 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg