Vowels Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Er du same? Nei jeg er afrikaner. Ikke neger riktignok, men har bodd der i mange år. Men du er jo ikke sjokolademann? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Er du same? Nei jeg er afrikaner. Ikke neger riktignok, men har bodd der i mange år. Men du er jo ikke sjokolademann? As i said, jeg er ikke sjokolademann. Jeg var den eneste hvite duden på skolen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Fikk venneforespørsel fra pen, fremmed jente, noen felles venner. What do? Jeg registrerer at hun er venn med Datasmurf Endret 2. mars 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Er du same? Nei jeg er afrikaner. Ikke neger riktignok, men har bodd der i mange år. Men du er jo ikke sjokolademann? As i said, jeg er ikke sjokolademann. Jeg var den eneste hvite duden på skolen. Ah, jeg som leste altfor fort. Fikk venneforespørsel fra pen, fremmed jente, noen felles venner. What do? Play hard to get Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Fikk venneforespørsel fra pen, fremmed jente, noen felles venner. What do? Si nei. Hu liker sikkert raspeball Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Pøff, den er long gone for han Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Pøff, den er long gone for han Hva er long gone for hvem? Snittleif? Og Snittleif, jeg elsker komle. Eller raspeballer, samme det vel. Which reminds me, vi har komle i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hva smaker egentlig raspeballer? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Pøff, den er long gone for han Hva er long gone for hvem? Snittleif? Og Snittleif, jeg elsker komle. Eller raspeballer, samme det vel. Which reminds me, vi har komle i kjøleskapet. Det er for seint å spille hard to get for deg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har registrert såpass. Prøvde meg på litt humor rettet mot, The Barnacle her, men vet ikke om det nådde helt frem Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hva smaker egentlig raspeballer? Det smaker digg. Spiser dere egentlig det på østlandet? Det er for seint å spille hard to get for deg Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Whaaaat? Har netopp sett Butterfly Effect, og kanikke akkurat si at jeg skjønte så mye av den.... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Spiser dere egentlig det på østlandet? Vi prøver så godt vi kan å unngå det Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Spiser dere egentlig det på østlandet? Vi prøver så godt vi kan å unngå det Fysj, dere spiser jo ikke pinnekjøtt heller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hva smaker egentlig raspeballer? Det smaker digg. Spiser dere egentlig det på østlandet? Jeg spiser det i allefall ikke, men hva vet jeg. Det eneste jeg gjør er jo å voldta og selge knark. (ie: er utlending). Jeg vet ikke om noen i nærområdet som spiser det heller, men kanskje jeg som er døv og ikke hører etter. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Say what? Ikke pinnekjøtt eller raspeballer? Hva spiser dere? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Say what? Ikke pinnekjøtt eller raspeballer? Hva spiser dere? De erstatter pinnekjøtt med noe som kalles ribbe. Ribbein i rent svor og brusk, det smaker vondt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Fysj, dere spiser jo ikke pinnekjøtt heller. Sier hvem? Pinnekjøtt er jo omnomnom, men ikke den offisielle julematen. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det værste er trøndelags sodd-nasjonalisme. Sodd er blæ. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sier hvem? Pinnekjøtt er jo omnomnom, men ikke den offisielle julematen. Du må være det første eksemplaret av typen østlending jeg har sett som liker og spiser pinnekjøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg