Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg er 214.8% sikker på at alle som har stemt Megan Fox er født etter 1996 og har aldri sett Tomb Raider. Jeg er født i 95, elsker Tomb raider filmene og aner ikke hvem Megan Fox er. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg er 214.8% sikker på at alle som har stemt Megan Fox er født etter 1996 og har aldri sett Tomb Raider. Hvis det ikke var for at jeg faktisk ikke har interesse av tannpirkere, så ville jeg stemt Megan Fox, fordi hun har faktisk et pent ansikt.Jeg er født en god stund før 1996, og har desverre sett Tomb Raider. Jeg er også av den formening at alle filmer med Angelina Jolie blir dårligere bare fordi hun er med. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Blæææ jeg er blitt forkjølet Trenger pleie og trøst. *trøste og pleie* Så. Angelina Jolie eller Megan Fox? Jolie. Any day. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 hva med de som ikke vil stemme på de to? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg er 214.8% sikker på at alle som har stemt Megan Fox er født etter 1996 og har aldri sett Tomb Raider. Født i '89, og har sett Tomb Raider. Stemte likevel Fox. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jolie, any day. Skjønner ikke alt dette styret med Fox. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jolie, any day. Skjønner ikke alt dette styret med Fox. Søting, tror jeg må adde deg på facebook. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sånn da, har jeg skrevet dagens personangrepsinnlegg. Vi får se om det blir slettet eller ei, jeg var litt i grenseland. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Søting, tror jeg må adde deg på facebook. Sier du ja til meg, om jeg lyver på meg å like Jolie? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jolie, any day. Skjønner ikke alt dette styret med Fox. Søting, tror jeg må adde deg på facebook. Haha Da forventer jeg request fra en ukjent jente på facebook når jeg kommer hjem om en liten halvtime, nå er det kebabtime Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Søting, tror jeg må adde deg på facebook. Sier du ja til meg, om jeg lyver på meg å like Jolie? DU LIKER IKKE RASPEBALLER! Du må vente i et par dager. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Søting, tror jeg må adde deg på facebook. Sier du ja til meg, om jeg lyver på meg å like Jolie? DU LIKER IKKE RASPEBALLER! Du må vente i et par dager. JEG ELSKER KOMLE/RASPEBALLER Enda bedre grunne til å adde meg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 DU LIKER IKKE RASPEBALLER! Du må vente i et par dager. Haha! Jeg spiser ikke ting som har med baller å gjøre! Pluss at det smaker vondt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Raspeballer? Hva faen er det for noe? Jeg drikker blod. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Eller? Med min sjarm hadde det blitt både Jolie og Fox på samme tid Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Er du same? Nei jeg er afrikaner. Ikke neger riktignok, men har bodd der i mange år. Seriøst, jeg drakk blod 2-3 ganger når jeg bodde i Afrika. Sært som faen. Har også drukket slangeblod blandet med risbrennevin med og spist det pumpende slangehjertet. ALPHA AS FUCK. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Avstemninga her er forferdelig. Megan Fox er billig og Angelina Jolie er anorektisk. Skyld på bazukh. Hvis du ikke liker valgene, er det ikke verre enn å ikke stemme. Blabla. Spørsmålet (og nå avstemmingen) har sitt utspring i en diskusjon med kjæresten. :-P Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg må personlig si, med all mulig heterofili, at om Brad Pitt hadde kommet til meg og sagt han ville pule meg, så tror jeg faktisk jeg måtte ha takka ja. Da sier jeg med enda mer heterofili at du kanskje ikke er 100% heterofil På den annen side sa en venninne av meg at "alle" har en eller annen de ville byttet fil for (men da refererte hun til jenter). Hun ville forresten byttet fil for Jolie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg