Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

gir egentlig faen i gull.

Eventuelt at et lite land som Norge med nesten 5 millioner innbyggere kan hevde seg på verdensnivå innenfor en sporten, og burde være fornøyde med å komme på pallen.

Norge har alltid hevdet seg på verdensnivå "innenfor en sporten". Savner fjoråret. Mye mer morsomt å være norsk når man er helt dominerende. Virker ikke som Northug og Bjørgen klarer å ha formen samtidig :p

Så. Angelina Jolie eller Megan Fox?

Leverer blankt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så. Angelina Jolie eller Megan Fox?

Kan man si Tomb Raider-Jolie?

Jeg drar til Ta Prohm i sommer, tempelet i Kambodsja hvor deler av Tomb Raider er spilt inn. Ved Angkor Wat. Blir sikkert meget bra.

:yes:

Ta bildet av Jolie viss du ser henne ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hva synes dere om kamera overvåkning på sitt eget rom?

Det spørs hvem som overvåker. Jeg ser ingen problemer med å overvåke sitt eget rom.

Jeg fikk god tid da diskusjon.no stengte meg ute for en hel uke. Jeg fikk blant annet installert overvåkingskamera, og Oslo tur osv.

Dette kameraet har fargebilde i HD, nightvision, bevegelsesensor, og mikrofon. Jeg har satt inn et microSD minnekort på 16GB noe som lar kameraet lagre videoen på denne i lang tid. Det har også zoome funksjon. Jeg kan koble til 5 andre kameraer på det samme nettet.

Med en gang jeg slår på PC'en så overføres alt av video automatisk til en egen mappe som har fått 700GB. Jeg kan få tilgang til kameraet fra hvor som helst i verden, fra PC eller mobiltelefon.

Det som er det interessante her er at kameraet sender signalet til en liten boks, montert på veggen, så går signalet gjennom strømnettet og ut til en annen boks ved modemet og så inn i modemet. Så blir det sendt til PC'en med en gang den slås på, programmet starter automatisk.

Det som er det spesielle her er at jeg kommer til å ha skjermbildet fra kameraet på min skole PC i skoletiden, på denne måten oppdager jeg effektivt de som stjeler og sniker her inne hos meg når jeg ikke er hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

genialt, skulle hatt et slikt kamera selv. Vilket er det du har?

Jeg har Logitech Alert 750e Utendørs master system. Det finnes to utgaver av dette systemet, det er utendørs og innendørs.

Logitech Alert 750e Utendørs Master System

Logitech Alert 750i Innendørs Master System

Her kan dere se hvordan mitt kamera filmer. Jeg beklager litt rotete rom, ikke alle eiendelene er mine, slik som dere ser ved døren.

bilde er utilgjengelig...

//:edit fjernet bilde pga personvern.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Bleh. Jeg snakka akkurat med en sunnmøring på telefonen. Det gjorde litt vondt. No offence til noen, men akkurat den dialekten er en av de jeg liker aller minst. I tillegg prøvde dusten å selge meg Krill. Jeg måtte til slutt bare si "unnskyld meg, men NEI. Nei er nei og jeg har nå sagt nei nok til at nei fortsatt er nei".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...