Aleks Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Og der avbrøt han timen for andre gang for å se herreetappen. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Også har jeg akkurat mer eller mindre kjøpt meg dykkerutstyr Norge er ikke det beste stedet når man ikke er så glad i kulde, men mye bra vrak her visstnok Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg vil ha en ferie på en måned. Det bør vel gå ann å få fikset? Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sykt spennende på lagsprinten! Vi sikra hvertfall sølv Bra jobba, Ola og Petter! Lenke til kommentar
awezum Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nei jeg har blitt lurt når jeg kjøpte scooteren min i fjor. Den er vist rammeskeiv på begge sider, og har noe hjemmelaget møkk på kjølesystemet som ikke virker ordentlig så nå er den ene sylinderen skåret. Noe som betyr at jeg må kjøpe dritten tilbake og fikse den noe som koster typ 15000 Ta det opp med han da, Petter.. Tror han skal være grei på det Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Også har jeg akkurat mer eller mindre kjøpt meg dykkerutstyr Norge er ikke det beste stedet når man ikke er så glad i kulde, men mye bra vrak her visstnok Norge er noe annet enn Bali hehehee. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg ditcher skolen i dag i et håp om å unngå VM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hva synes dere om kamera overvåkning på sitt eget rom? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Herregud så ræva. Kommentatorer, utøvere og trenere er dritfornøyd med henholdsvis bronse og sølv. Hvis man ikke engang blir skuffa over å ikke ha fått gull så sier det en ting: man er fornøyd med bronse/sølv og gir egentlig faen i gull. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 gir egentlig faen i gull. Eventuelt at et lite land som Norge med nesten 5 millioner innbyggere kan hevde seg på verdensnivå innenfor en sporten, og burde være fornøyde med å komme på pallen. Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg vil ha en ferie på en måned. Det bør vel gå ann å få fikset? Du kan begynne å jobbe offshore slik som meg? 2 uker på, 4 uker av hele året konge! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Så. Angelina Jolie eller Megan Fox? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg vil ha en ferie på en måned. Det bør vel gå ann å få fikset? Done. Hva synes dere om kamera overvåkning på sitt eget rom? Det spørs hvem som overvåker. Jeg ser ingen problemer med å overvåke sitt eget rom. Så. Angelina Jolie eller Megan Fox? Megan Fox. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Så. Angelina Jolie eller Megan Fox? Jolie. No dice. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Helt klart Angelina. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Megan Fox. Jolie er utkjørt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Så. Angelina Jolie eller Megan Fox? Kan man si Tomb Raider-Jolie? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Kan man si Tomb Raider-Jolie? Da endrer jeg svar til Transformers-Fox. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Så. Angelina Jolie eller Megan Fox? Megan Fox! Hun er HEIT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg