Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Dere to minner meg litt om et gammelt ektepar eller noe. Nei, det er jeg og SnittLeif som er som et gammelt ektepar. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Oj, var ikke klar over at det var et trekantdrama på gang her. Heftig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det var egentlig ikke meningen at noen skulle bli fornærma av min mening her, men jeg mener at om man skal ha noe utgangspunkt i å kunne si hva som er norsk, så må vel det heller gå på genetikk og blod, enn hvordan noen føler seg. Olachmed Nordpakkis kan for all del føle seg aldri så norsk, og kan helt fint ha norsk statsborgerskap, uten at det bryr meg mindre. Men kjære deg, jeg ble da ikke fornærma, om du trodde det. Jeg syns bare det blit litt feil tankegang, og ikke av hensyn til meg. Hadde jeg hatt etternavnet til moren min i steden for faren min, hadde det aldri blitt kommentert(og det er sikkert ingen som hadde skrevet det feil heller, EHEE!). Uansett situasjon er jeg først og fremst menneske. Snakk om å spore av en diskusjon, forresten. Og jeg mener McHanseren fortsatt ikke har noen form for unnskyldning for å ikke like rømmegrøt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvordan klarer noen å stave navnet ditt feil, Ida? o_o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ja, hvordan kan man stave IDA feil? Folk altså... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvordan klarer noen å stave navnet ditt feil, Ida? o_o Stort sett bare en O for lite og en N for mye. Men søstern fikk bankkort hvor T-en mangla. Det var fantastisk. Ellers så har jeg fått mange variasjoner på fornavn nr. 2. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg er forbanna! Idioter som selger dritt til latterlig høy pris og ikke sier hva som er galt med de! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jo jeg forstod mye av det du sa. Men du er spesiell Nei, det er jeg og SnittLeif som er som et gammelt ektepar. Vi er alle gamle ektepar, min gode Hans. Men kjære deg, jeg ble da ikke fornærma, om du trodde det. Hemm. Jeg syns kanskje bare at jeg selv kunne tolkes litt feil Men da er det oppklart. Skal vi være enige om at jeg har en mening som jeg ikke klarer å formidle videre, og at du har en mening og at vi godt kan være uenige? Ja, hvordan kan man stave IDA feil? Hvis man glemmer å stave det uten Q? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg er forbanna! Idioter som selger dritt til latterlig høy pris og ikke sier hva som er galt med de! Jeg føler at denne setningen kunne hatt med Mac å gjøre. amirite? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg er forbanna! Idioter som selger dritt til latterlig høy pris og ikke sier hva som er galt med de! Hva er galt med stjernegrisen ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nei jeg har blitt lurt når jeg kjøpte scooteren min i fjor. Den er vist rammeskeiv på begge sider, og har noe hjemmelaget møkk på kjølesystemet som ikke virker ordentlig så nå er den ene sylinderen skåret. Noe som betyr at jeg må kjøpe dritten tilbake og fikse den noe som koster typ 15000 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Forbanndet! Sett deg ned og kos deg med kvalliken nå da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Liker at læreren vår avbryter politikktimen for å se vm på projektoren. 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg må nøye meg med radioen og live oppdatering på VG Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg nøyer meg med å høre på musikk jeg. Langt mer givende 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Også fikk Sverige gull ... NEI , og denne dagen som var så bra Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Win. Jeg liker ikke deg i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg