Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var egentlig ikke meningen at noen skulle bli fornærma av min mening her, men jeg mener at om man skal ha noe utgangspunkt i å kunne si hva som er norsk, så må vel det heller gå på genetikk og blod, enn hvordan noen føler seg. Olachmed Nordpakkis kan for all del føle seg aldri så norsk, og kan helt fint ha norsk statsborgerskap, uten at det bryr meg mindre.

Men kjære deg, jeg ble da ikke fornærma, om du trodde det.

Jeg syns bare det blit litt feil tankegang, og ikke av hensyn til meg. Hadde jeg hatt etternavnet til moren min i steden for faren min, hadde det aldri blitt kommentert(og det er sikkert ingen som hadde skrevet det feil heller, EHEE!). Uansett situasjon er jeg først og fremst menneske.

Snakk om å spore av en diskusjon, forresten. Og jeg mener McHanseren fortsatt ikke har noen form for unnskyldning for å ikke like rømmegrøt. :fun:

Lenke til kommentar

Jo jeg forstod mye av det du sa. :D

Men du er spesiell ;)

Nei, det er jeg og SnittLeif som er som et gammelt ektepar.

Vi er alle gamle ektepar, min gode Hans. :love:

Men kjære deg, jeg ble da ikke fornærma, om du trodde det.

Hemm. Jeg syns kanskje bare at jeg selv kunne tolkes litt feil :hmm: Men da er det oppklart. Skal vi være enige om at jeg har en mening som jeg ikke klarer å formidle videre, og at du har en mening og at vi godt kan være uenige? :p

Ja, hvordan kan man stave IDA feil?

Hvis man glemmer å stave det uten Q?

Lenke til kommentar

Nei jeg har blitt lurt når jeg kjøpte scooteren min i fjor. Den er vist rammeskeiv på begge sider, og har noe hjemmelaget møkk på kjølesystemet som ikke virker ordentlig så nå er den ene sylinderen skåret. Noe som betyr at jeg må kjøpe dritten tilbake og fikse den noe som koster typ 15000

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...