n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jeg har bygd togbane omfg so fcking skillzzzzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Simpsons metode? Er ikke det å drikke store mengder Duff Beer og sovne på jobb? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Finn begge løsningene til likningen cos(x) = x2 - x - 2 med 3 sikre siffer ved Newtons metode.Bare å sette alt = 0 og derivere og få x1 = x0 + (x2 - x - 2 - cos(x))/(2x - 1 + sin(x)) og repetere til jeg får 3 sikre desimaler? Og det er to løsninger, what to do? :O Skal også finne integralet imellom 1 og 11 for ln(x2 + 3x) ved hjelp av simpsons metode, bare fylle inn i den artige formelen? Oppgave 1: Graf funksjonen så du ser CA hvor de to løsningene er og så Newtons metode all the way. Simpsons metode er bare å knø inn i formelen, ja. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor sitter jeg her enda? blir vel til at jeg bare slenger noe i kofforten klokken 5 i morgen tidlig Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Så i teorien hadde jeg korrekt. YEY! Men Newton, fy faen. Hadde det ikke vært for han hadde snittet mitt vært halvert! YEy! Go Newton Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ein sånn med masse stæsj og fjell og folk og sånn!? dessverre... bare en slik en beregnet for barn fra 2-5 år eller noe... men ganske morro lell omfg so fcking skillzzzzzzzzzzzzzz Vet Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Simpsons metode? Er ikke det å drikke store mengder Duff Beer og sovne på jobb?Nesten. Det er en numerisk metode for å bestemme bestemte integraler. Så i teorien hadde jeg korrekt. YEY!Men Newton, fy faen. Hadde det ikke vært for han hadde snittet mitt vært halvert! YEy! Go Newton You were right all the way, Sonny! Men har du det der i.. matematikken nå? Eller har du begynt å se på matte1-pensum? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nesten. Det er en numerisk metode for å bestemme bestemte integraler.Jeg var ikke langt unna da. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jeg har bygd togbane Så flink du er Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ein sånn med masse stæsj og fjell og folk og sånn!? dessverre... bare en slik en beregnet for barn fra 2-5 år eller noe... men ganske morro lell Eg har ein slik hos bestemora mi! Dei eig! Sånn Brio. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor sitter jeg her enda? blir vel til at jeg bare slenger noe i kofforten klokken 5 i morgen tidligGå og pakk med deg din latsabb! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 You were right all the way, Sonny! Men har du det der i.. matematikken nå? Eller har du begynt å se på matte1-pensum? 3mx all the way, bitches! Egentlig så er vi på vektorer i rommet og annet zzzz. Snart grafiske vektorer eller hva det heter! Dramatikk innen matematikk! THis is to much OH noes Du har ikke lyst til å bevise (host host) løsningen for andregradslikninger og tredjegradslikninger? Det er ikke noe til lekser eller no, men kun interesse fra min side Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 me want cheese! i love cheese! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg var ikke langt unna da.Bare jeg som elsker flisespikkeri! chokke: det florer av slike bevis rundt på nettet! Use teh googal pawers! Endret 23. februar 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg ha kjøpt Freia påske egg! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg ha kjøpt Freia påske egg! kan du dele med en sulten stakkar? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor sitter jeg her enda? blir vel til at jeg bare slenger noe i kofforten klokken 5 i morgen tidligGå og pakk med deg din latsabb! Ja men det er så masse arbeid! Tar på å pakke for 3 mann Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg ha kjøpt Freia påske egg! kan du dele med en sulten stakkar? Make it two. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 chokke: det florer av slike bevis rundt på nettet! Use teh googal pawers! Noes. Spiller heller Crysis. Yeaaaa. Kjøøtt fo' fa-an! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg ha kjøpt Freia påske egg! kan du dele med en sulten stakkar? Make it two. make it three! i has friend! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg