Niqābninja Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Rømmegrøt er altfor godt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har aldri likt for rømmegrøt. Spekemat derimot er godt. Ta deg en bolle! Rømmegrøt er WIN Jeg skylder på at jeg er utlending. Hva får du servert på asylmottaket i dag da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har aldri likt for rømmegrøt. Spekemat derimot er godt. Ta deg en bolle! Rømmegrøt er WIN Jeg skylder på at jeg er utlending. Hva får du servert på asylmottaket i dag da? I dag er det Grandiosa. Vi må lære oss å leve som den jevne nordmann, så det blir mye Toro og Grandis. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg skylder på at jeg er utlending. Hvor mye utlending? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg skylder på at jeg er utlending. Hvor mye utlending? 100% utlending og 0% norsk blod. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Blablabla, blod er jo ikke relevant. Om den unnskyldningen skal være godkjent, må du ha bodd utenlands 90% av livet. edit: Hvis ikke så konkluderer jeg bare med at du har dårlig smak. Endret 2. mars 2011 av bazukh Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Han er neger... lover deg, fra Afrika Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Blablabla, blod er jo ikke relevant. Om den unnskyldningen skal være godkjent, må du ha bodd utenlands 90% av livet. Jeg har bodd 10 år i Afrika, duger det? Det er ca. 50% av livet. PS: Jeg har europeiske foreldre og er født i Europa, men har bodd mye i Afrika i forskjellige land der. Endret 2. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Han er neger... lover deg, fra Afrika Jepp, rett fra jungelen. Neida, jeg var den eneste hvite på skolen der faktisk. Sært. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 EN ALBINONEGER!? Måtte du gjemme deg for heksedoktorene som ville ha blodet ditt eller ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har bodd 10 år i Afrika, duger det? Det er ca. 50% av livet. Nei. 40% for lite til at det er godkjent. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Rømmegrøt smaker ca det samme som bæsj, men hey, hvem er jeg til å dømme. Forutsigbart: Hvordan vet du hvordan bæsj smaker? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Rømmegrøt smaker ca det samme som bæsj, men hey, hvem er jeg til å dømme. Forutsigbart: Hvordan vet du hvordan bæsj smaker? Så du spiser bæsj Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Forutsigbart: Hvordan vet du hvordan bæsj smaker? Jeg lurer mer på hva du spiser som gjør at bæsjen din smaker rømmegrøt. Og selvfølgelig; Hvorfor spiser du bæsjen din til middag? Matvarer i Norge er da ikke såå dyrt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Blablabla, blod er jo ikke relevant. Om den unnskyldningen skal være godkjent, må du ha bodd utenlands 90% av livet. edit: Hvis ikke så konkluderer jeg bare med at du har dårlig smak. Her er vi uenige. For min del har blod og gener alt å si. Du må ha minst 90% norsk blod for å kunne kalle deg nordmann, imo. Menneh, i sammenhengen dere hadde her, som jeg ikke leste før nå, så ble jeg plutselig enig alikevel. Mchansern er utlending, men har bodd i Norge lenge nok til å fungere. Hei Hei! Endret 2. mars 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Forutsigbart: Hvordan vet du hvordan bæsj smaker? Jeg lurer mer på hva du spiser som gjør at bæsjen din smaker rømmegrøt. Og selvfølgelig; Hvorfor spiser du bæsjen din til middag? Matvarer i Norge er da ikke såå dyrt. Er nok for mye rømmedressing (jf grandiosa tilbehør) i kosten, ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Rømmegrøt og Rømmedressing til grandiosa er jo nøyaktig samme smak da. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Kjøp deg noen smaksløker du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg