Mikkel™ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Morgen, DNFK! I'm back today again. Har dere savna meg? Who da fock are j00? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Morgen, DNFK! I'm back today again. Har dere savna meg? Who da fock are j00? I'm the guy doing your mom. /oldjoke Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Da har man bestilt time hos tannlegen. \o/ Håper det ikke står for ille til med tennene mine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg ville begynt her og ALT det der untatt knebøy får du til med manualer. Og i stedet for magemaskin kan du kjøre dette clehk Roinga blir ikke like effektiv men du kan kjøre det slik Det vil fremdeles ha effekt på ryggen. Nå har jeg tilgang til treningsstudio óg da. Er ikke så mange maskiner vi har der, men har vanlige vekter, noen benker, "Hyper Extension Bench" (for rygg), balanse-ball, Smith Machine, Leg Abduction/Adduction, Lat Pull Down og slik justerbar greie med kabler og slikt. kilde på navn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Så lenge du har tilgang til manualer så er du ganske godt på vei. Jeg begynte ikke med manualer og styrketrening før etter 6 måner med trening. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 .. før etter 6 måner .. http://www.6moons.com/ ? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Goooood morning. i is need kaffe. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Fortsatt kaffe til deg her, Hans. Bare å ta en tur Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det er godt. Jeg sitter nå med en kopp husmorspeed her. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nei, husmorspeed er betegnelse for alle typer kaffe. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Da var man hjemme igjen fra skolen. Liker onsdager, 2 timer historie med en bra lærer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jawn ir sulten Hva er dette kryptiske språket? Welsh? Gaelic? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Tror det er rømmegrøt og spekemat i kantina i dag. OMNOMNOM. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Rømmegrøt er skummelt. Tar du for lite blir du ikke mett og tar du for mye blir du kvalm. Nå fikk jeg lyst på rømmegrøt DAMN YOU VILE WOMAN! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har aldri likt for rømmegrøt. Spekemat derimot er godt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har aldri likt for rømmegrøt. Spekemat derimot er godt. Ta deg en bolle! Rømmegrøt er WIN Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har aldri likt for rømmegrøt. Spekemat derimot er godt. Ta deg en bolle! Rømmegrøt er WIN Jeg skylder på at jeg er utlending. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg