Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Forøvrig skal det nevnes at det overordnede målet i livet mitt er å besøke alle land.

I Europa har jeg snart klart alt, mangler et par balkanstater.

lykke til da. :)

hvor mange land har du så langt?

tipper du mangler flest fra Sør-Amerika/stillehavsøyer?

Jeg har rundt femti så langt.

Europa er pretty much covered, Afrika også. Mangler riktignok et par røverstater i Afrika som jeg ikke tør å ta enda (Tsjad, Somalia osv). Asia jobber jeg med og får 2 nye i år. Har en del å jobbe med der. I America mangler jeg Canada(sykt, men sant) og en haug karibiske land samt en god del i sør-Amerika. Stillehavet mangler jeg det meste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thank you captain obvious.

You're welcome.

Hvem sa jeg sitter?

I am lying in bed.

Same difference.

Aldri si aldri. Har sovnet en god del ganger. Oftest når det er lite aktivitet og jeg bare blir sittende å spamme F5.

Jeg sa ikke at det var umulig.
Lenke til kommentar

Jeg spør her også siden jeg holder på med dette nå og ønsker raskt svar:

Heisann, jeg har planer om å legge til engelsk tekst på den norske serien Politet. Har aldri gjort dette før, så jeg så på et par youtube-tutorials. Det letteste virket å være Windows Movie Maker, men problemet her var at uansett hva jeg gjorde landet filmklippet på lyddelen. Deretter bestemte jeg meg for å følge denne guiden som jo ser enda lettere ut. Jeg har skrevet noen setninger i Notepad og jeg ser dem når jeg åpner BSPlayer. Problemet er at undertekstene ikke kommer opp i noen andre avspillingsprogrammer. Hvordan får jeg lagt tekstene ordentlig inn i filen? Er det en annen fremgangsmåte jeg burde bruke?

Kølle til den som kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg bestemt meg 146% for å gå å legge meg.

Vi snakkes.

Utifra ditt eget prosentsystem, så er vel egentlig den sansynligheten ganske liten.

du kan vel egentlig også fortelle meg hvordan det systemet fungerer, så har du noe å gjøre også. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...