Romis Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har en gladmelding til dere som jeg bare må dele! Har fått en utrolig jobbtilbud i en kjøttvaredisk på en Meny som er relativt lokalt, av tips fra læreren min. Så da får jeg kjøpt en ordentlig PC med vannkjøling og det siste av det siste med 2x SSD'er i Raid 0 osv. For dere som ikke kan så mye om PC betyr det veldig veldig bra. HERREGUD JEG GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Du gleder deg til å jobbe, eller til å få PCn? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har en gladmelding til dere som jeg bare må dele! Har fått en utrolig jobbtilbud i en kjøttvaredisk på en Meny som er relativt lokalt, av tips fra læreren min. Så da får jeg kjøpt en ordentlig PC med vannkjøling og det siste av det siste med 2x SSD'er i Raid 0 osv. For dere som ikke kan så mye om PC betyr det veldig veldig bra. HERREGUD JEG GLEDER MEG! Grattis. Hva skal pcen brukes til? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har en gladmelding til dere som jeg bare må dele! Har fått en utrolig jobbtilbud i en kjøttvaredisk på en Meny som er relativt lokalt, av tips fra læreren min. Så da får jeg kjøpt en ordentlig PC med vannkjøling og det siste av det siste med 2x SSD'er i Raid 0 osv. For dere som ikke kan så mye om PC betyr det veldig veldig bra. HERREGUD JEG GLEDER MEG! Grattis. Hva skal pcen brukes til? Tipper han kjøpte så bra PC for å kunne surfe redtube uten at det hakker. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Elsker å jobbe, så det blir jo gøy. Går Restaurant og Matfag så det er jo utrolig greit å få med seg til videre. Skal bruke dataen til å spille med 3x 1920x1200 skjermer i EyeFinity, samt mye videoredigering og videorendering. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Tipper han kjøpte så bra PC for å kunne surfe redtube uten at det hakker. Veldig god teori. Når du tenker over det er det jo egentlig åpenbart.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Bruker ikke Redtube.com nettopp fordi det er ubrukelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Til tross for at jeg synes det er langt ifra noe godt øl, så er det helt utrolig å destruere 300 000 bokser med øl. Må nå i alle fall kunne gå an å dele ut noe blant landets alkoholikere. http://www.adressa.no/kultur/vin/article1597040.ece Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Til tross for at jeg synes det er langt ifra noe godt øl, så er det helt utrolig å destruere 300 000 bokser med øl. Må nå i alle fall kunne gå an å dele ut noe blant landets alkoholikere. http://www.adressa.n...icle1597040.ece Syke greier, det er en hendelse folk blir ikke alkiser av "reklame øl" for noe som varer i 2 uker Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg hadde gladelig tatt i mot en sixpack eller ti. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hansern, hvor og når går ditt neste reisemål? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg hadde gladelig tatt i mot en sixpack eller ti. Har ikke lov til å gi bort øl/selge med tap 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 De tømmer det sikkert bare over på nye bokser og "resirkulerer" de gamle. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hansern, hvor og når går ditt neste reisemål? I år skal jeg: Påsken: Italia (Venezia) Forsommeren: Ukraina (Kiev). Sommer: Thailand, Vietnam og Kambodsja Sommer: Russland(Mosvka) Høst: Gambia (Badeby utenfor Banjul) Vinter: Boracay(Filippinene) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 I år skal jeg: Påsken: Italia (Venezia) Forsommeren: Ukraina (Kiev). Sommer: Thailand, Vietnam og Kambodsja Sommer: Russland(Mosvka) Høst: Gambia (Badeby utenfor Banjul) Vinter: Boracay(Filippinene) Jeg hater deg. Hva er det du egentlig gjør i Kiev og Moskva? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jeg har en fascinasjon for øst-Europa og disse byene passer bra for å praktisere russisken. Skal innom museer og attraksjoner. Når jeg er i Kiev vurderer jeg Tsjernobyl, men må tenker mer på det. Endret 1. mars 2011 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Forøvrig skal det nevnes at det overordnede målet i livet mitt er å besøke alle land. I Europa har jeg snart klart alt, mangler et par balkanstater. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Forøvrig skal det nevnes at det overordnede målet i livet mitt er å besøke alle land. I Europa har jeg snart klart alt, mangler et par balkanstater. lykke til da. hvor mange land har du så langt? tipper du mangler flest fra Sør-Amerika/stillehavsøyer? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Kult mål, men sånn som Russland og USA er jo ufattelig store, litt forskjell på Sibir og Moskva 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Mindfuck som i syra sinnsyke greier? nei, som i at man sitter der som et spørsmålstegn når filmen er ferdig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg