Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bli en ordentlig filmkjenner. Se alle disse. Si ifra når du er ferdig, så skal du få flere tips. :---)

Dette er en mye bedre liste.

Det er vel ikke så vanskelig å slenge på en "Jeg syns" foran setningen din? På denne måten virker det som om du har meninger, og folk som leser det vil kanskje tenke over det. Da du velger å skrive setningen din på den måten du gjorde, så virker du ikke som annet enn en besserwisse.. vent.

Glem det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

haha wtf en illustrasjon jeg har lagd havner i en utgave som kommer ut i morra ellerno på et magasin :wee:

Jeg er 189% sikker på at det er et Hentai anime manga blad som inkluderer tentakler, voldtekt og lolitaer.

Er det korrekt?

det er 240% feil :p

Lenke til kommentar
Det er vel ikke så vanskelig å slenge på en "Jeg syns" foran setningen din? På denne måten virker det som om du har meninger, og folk som leser det vil kanskje tenke over det. Da du velger å skrive setningen din på den måten du gjorde, så virker du ikke som annet enn en besserwisse.. vent.

Glem det.

Det er unødvendig å formulere seg på den måten. Folk skjønner det er en meningsytring uansett.
Lenke til kommentar

Glem det.

Hva er greia med hatingen på Lorden? Jeg synes slike brukere er fantastiske.

Lenke til kommentar

Det er unødvendig å formulere seg på den måten. Folk skjønner det er en meningsytring uansett.

Vanligvis ja, men tar man enkelte brukeres andre posts i betraktning kan det fort bli en helt annen sak.

Hva er greia med hatingen på Lorden? Jeg synes slike brukere er fantastiske.

Besserwisser og kverulant er min jobb. Det er greia.
Lenke til kommentar

Dårlig stemning det var her da?

Jeg kjører i gang en liten lek. Hvis dere kunne ha et artistnavn av et slag som musiker, kunstner eller hva som helst, hva hadde dere valgt?

Jeg sliter med å velge. Hvis man heter "Funkmaster Überkönig" sliter du liksom med å bli tatt seriøst.

Hadde nok blitt ett eller annet på Tysk eller Russisk.

Lenke til kommentar

Leter du etter hobby enda Mchansern? Villmarkslivet er herlig. :)

Jeg er oppvokst i diverse betongjungeler rundt om i verden.

Bor i en betongjungel for øyeblikket, reiser regelmessig nok rundt i Europa for å stå på ski som er fett nok, men beinet er fucket atm.

Jeg er ikke Lars Monsen v.2 og trenger hotell.

Lenke til kommentar

Hadde nok blitt ett eller annet på Tysk eller Russisk.

Tysk er morsomt. Jeg angrer på at jeg ikke fulgte bedre med i tysktimene på barne- og ungdomsskolen.

Ta Tysk, også ganger du det med ca. 40.000 så finner du ut hvor kult Russisk høres ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...