Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så standard at akkurat du kommer med denne kommentaren. Er ingen spåkone, men føler meg som en akkurat nå. Tenkte når jeg publiserte innlegget mitt at nå kommer sikkert denne herr Slimda med lillefingeren sin og skriver noe småspydig

Det her er like "insightful" (i mangel av godt ord på norsk) som å si at Lord Britishface kommer til å kverulere og snakke nedlatende om noen her inne en eller annen gang i løpet av uka, eller at jeg kommer til å fjase.
Lenke til kommentar

Beklager at jeg ødela dramaet, men når brukere begynner å true med politianmeldelse føler jeg det har gått langt nok.

Kan jeg få DNFK stengt ved å true med politianmeldelser mot alle som har kalt meg lite morsom? For det søksmålet ville blitt tatt akkurat like alvorlig som et basert på noe sagt i den tråden.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg ødela dramaet, men når brukere begynner å true med politianmeldelse føler jeg det har gått langt nok.

Kan jeg få DNFK stengt ved å true med politianmeldelser mot alle som har kalt meg lite morsom? For det søksmålet ville blitt tatt akkurat like alvorlig som et basert på noe sagt i den tråden.

Nå er du bare teit.

Lenke til kommentar

En annen ting jeg fant ut i dag, er at jeg har alt for få hobbyer. Rettere sagt jeg har en hobby som på en måte går inn i jobben. Nemlig reiser.

Er det noen som kan anbefale en fet hobby for en überkönig kar som meg?

Also, er det noen som har vært i Gambia? Trenger tips, har bestilt tur.

Lenke til kommentar

En annen ting jeg fant ut i dag, er at jeg har alt for få hobbyer. Rettere sagt jeg har en hobby som på en måte går inn i jobben. Nemlig reiser.

Bli en ordentlig filmkjenner. Se alle disse. Si ifra når du er ferdig, så skal du få flere tips. :---)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Spill Airline Manager på Facebook.

Haha, spilte Airline Mogul (med bl.a kongkake før) men gikk jævlig lei. Hørt at Airline Manager er omtrent det samme.

@Cyph, jeg skal begynne til helgen. Har vel sett et par regner jeg med (hvis ikke jeg har det, så går jeg i graven).

@KongKake, ja jeg drar utelukkende ned til gambia for å voldta smågutter, hva trodde du? :tease: hehe.

Lenke til kommentar

Seilfly!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...