Lord Britishface Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det der var da ikke trolling. Liker ikke denne nye trenden med at ALT skal være trolling. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Trolling is a art. Busted! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det der var da ikke trolling. Liker ikke denne nye trenden med at ALT skal være trolling. Everythingwentbetterthanexpected.jpg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 hahahaha, der våkna Runar til live i motedelen ja. Fyfaen så mye drama har jeg aldri sett før. I am lovin the drama. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Rart de ikke har flere mods i mote delen, finner ikke mer drama en der er morsomt men Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er kjempebillig å reise så lenge man er litt fleksibel med feriedagene. Det handler bare om prioritering. Tru dat. Fant biletter tl Australia for 6800 tur/retur om tre uker London - Hong Kong - Melbourne. Ai ikke gærnt! Er det Cathay eller BA? Eller kanskje tilogmed Qantas...? Hmm, var vel begge, om jeg ikke husker feil. BA til London og Cathay videre? Nå har jeg sendt inn søknad på flygelederutdanningen! Krøss alt som krøsses kan for meg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 hahahaha, der våkna Runar til live i motedelen ja. Fyfaen så mye drama har jeg aldri sett før. I am lovin the drama. Jeg må le når de begynner å prate om advokater og hele pakka. Jesus kristus, for en gjeng. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 hahahaha, der våkna Runar til live i motedelen ja. Fyfaen så mye drama har jeg aldri sett før. I am lovin the drama. Er så irriterende når tråder stenges på sitt morsomste. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hmm, var vel begge, om jeg ikke husker feil. BA til London og Cathay videre? Nå har jeg sendt inn søknad på flygelederutdanningen! Krøss alt som krøsses kan for meg! BA og CX samarbeider jo, så det er ikke umulig. Krysser alt. hahahaha, der våkna Runar til live i motedelen ja. Fyfaen så mye drama har jeg aldri sett før. I am lovin the drama. Er så irriterende når tråder stenges på sitt morsomste. Jeg er 140% enig. Tråden var like ved klimaks og så kommer det en partypooper av en mod og stenger det. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Alltid surt og ikke få siste ord i slike dommedags diskusjoner. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hater når noen sletter innleggene mine og begrunner det med offtopic, blir alltid stående igjen en hel haug av andre offtopic innlegg igjen som får lov å bli. Svett forskjellsbehandling. Tok opp dette med en admin via PM engang og endte med at han rodde rundt spørsmålet noen ganger før han ignorerte meg fullstendig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sikkert fordi han har rett og du har feil. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg er 140% enig. Tråden var like ved klimaks og så kommer det en partypooper av en mod og stenger det. Beklager at jeg ødela dramaet, men når brukere begynner å true med politianmeldelse føler jeg det har gått langt nok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg er enig på begge sider. Av og til hadde det vært morsomt å se hvor langt de faktisk går med det tullet sitt. Men fra en seriøs side, må man nesten steppe inn og si at "sorry gutter, ta dere en kald dusj". Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sikkert fordi han har rett og du har feil. Er så standard at akkurat du kommer med denne kommentaren. Er ingen spåkone, men føler meg som en akkurat nå. Tenkte når jeg publiserte innlegget mitt at nå kommer sikkert denne herr Slimda med lillefingeren sin og skriver noe småspydig Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Mange brukere har fått beholde tilgangen til forumet fordi gikk inn og avbrøt kranglingen på et tidlig nivå. Hvis vi lot alle fortsette hadde mange fått tidlig sommerferie. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hater når noen sletter innleggene mine og begrunner det med offtopic, blir alltid stående igjen en hel haug av andre offtopic innlegg igjen som får lov å bli. Svett forskjellsbehandling. Tok opp dette med en admin via PM engang og endte med at han rodde rundt spørsmålet noen ganger før han ignorerte meg fullstendig Tell me about it. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 La merke til det selv her om dagen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er så standard at akkurat du kommer med denne kommentaren. Er ingen spåkone, men føler meg som en akkurat nå. Tenkte når jeg publiserte innlegget mitt at nå kommer sikkert denne herr Slimda med lillefingeren sin og skriver noe småspydig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Mitt kristent-konservative svar ble slettet i en tråd om seksualitet og jeg lurer på hvorfor. Har ikke fått noe PM og det sto ingenting om hvorfor i tråden eller at en mod hadde vært innom. Alle faktaopplysningen i svaret mitt var 178% korrekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg