Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kjempebillig å reise så lenge man er litt fleksibel med feriedagene. Det handler bare om prioritering.

Tru dat. Fant biletter tl Australia for 6800 tur/retur om tre uker :tease:

London - Hong Kong - Melbourne.

Ai ikke gærnt!

Er det Cathay eller BA? Eller kanskje tilogmed Qantas...?

Hmm, var vel begge, om jeg ikke husker feil. BA til London og Cathay videre?

Nå har jeg sendt inn søknad på flygelederutdanningen!

Krøss alt som krøsses kan for meg!

Lenke til kommentar

Hmm, var vel begge, om jeg ikke husker feil. BA til London og Cathay videre?

Nå har jeg sendt inn søknad på flygelederutdanningen!

Krøss alt som krøsses kan for meg!

BA og CX samarbeider jo, så det er ikke umulig.

Krysser alt.

hahahaha, der våkna Runar til live i motedelen ja. Fyfaen så mye drama har jeg aldri sett før.

I am lovin the drama.

Er så irriterende når tråder stenges på sitt morsomste.

Jeg er 140% enig. Tråden var like ved klimaks og så kommer det en partypooper av en mod og stenger det.

Lenke til kommentar

Hater når noen sletter innleggene mine og begrunner det med offtopic, blir alltid stående igjen en hel haug av andre offtopic innlegg igjen som får lov å bli. Svett forskjellsbehandling. Tok opp dette med en admin via PM engang og endte med at han rodde rundt spørsmålet noen ganger før han ignorerte meg fullstendig

Lenke til kommentar

Jeg er 140% enig. Tråden var like ved klimaks og så kommer det en partypooper av en mod og stenger det.

Beklager at jeg ødela dramaet, men når brukere begynner å true med politianmeldelse føler jeg det har gått langt nok.

Lenke til kommentar

Sikkert fordi han har rett og du har feil. :)

Er så standard at akkurat du kommer med denne kommentaren. Er ingen spåkone, men føler meg som en akkurat nå. Tenkte når jeg publiserte innlegget mitt at nå kommer sikkert denne herr Slimda med lillefingeren sin og skriver noe småspydig

Lenke til kommentar

Hater når noen sletter innleggene mine og begrunner det med offtopic, blir alltid stående igjen en hel haug av andre offtopic innlegg igjen som får lov å bli. Svett forskjellsbehandling. Tok opp dette med en admin via PM engang og endte med at han rodde rundt spørsmålet noen ganger før han ignorerte meg fullstendig

Tell me about it.

Lenke til kommentar

Er så standard at akkurat du kommer med denne kommentaren. Er ingen spåkone, men føler meg som en akkurat nå. Tenkte når jeg publiserte innlegget mitt at nå kommer sikkert denne herr Slimda med lillefingeren sin og skriver noe småspydig

drevil.jpg

Lenke til kommentar

Mitt kristent-konservative svar ble slettet i en tråd om seksualitet og jeg lurer på hvorfor. Har ikke fått noe PM og det sto ingenting om hvorfor i tråden eller at en mod hadde vært innom.

Alle faktaopplysningen i svaret mitt var 178% korrekte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...