SnittLeif Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Mulig du gjorde det, men jeg tolket det som et "I påsken SKAL man stå på ski. Basta." I ettertanke passer det egentlig ikke din personlighet å komme med slike uttalelser. Det er nok den beste ettertanken du har hatt i dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har drukket så mye kaffee at jeg skjelver. Mother of god jeg klarer aldri å begrense meg. Finne en eller annen medisin som har rød trekant. De pleier å roe deg ned. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 L4r5 kan sikkert gi deg noe. OH SNAP! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 L4r5 kan sikkert gi deg noe. OH SNAP! Ja, jeg har noe allergimedisin som virker litt sløvende. Polaramin. Jævlig greie allergipiller. Funker med en gang i stedet for Zyrtec og sånn som bruker hundre år på å virke. Eneste minuset er at de kan virke litt sløvende for en del. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Den beste allergimedisinen er å vokse av seg allergi. MANN! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Eller bare ikke være allergis mot noe. Å vokse det av seg gjelder ikke! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Den beste allergimedisinen er å vokse av seg allergi. MANN! True. In other news: Jeg spiste akkurat epic dinner. Ovnstekt hvitløksmarinert indrefilet av svin med ovnsbakte grønnsaker og 3-peppersaus. Jeg trodde nesten jeg skulle få foodgasm. Grønnsakene jeg brukte var hvitløk, løk, babymais, potetskiver, paprika, chilli, gulrøtter og soltørkede tomater som jeg helte litt olivenolje og nykvernet havsalt over. Endret 1. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Den beste allergimedisinen er å vokse av seg allergi. MANN! Hva om jeg faktisk har vokst det på meg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 dINNER? Klokka er jo bare half past lunch jo! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 dINNER? Klokka er jo bare half past lunch jo! Fintfolk spiser sen middag. Derfor jeg spiste nå. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er kjempebillig å reise så lenge man er litt fleksibel med feriedagene. Det handler bare om prioritering. Tru dat. Fant biletter tl Australia for 6800 tur/retur om tre uker London - Hong Kong - Melbourne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er kjempebillig å reise så lenge man er litt fleksibel med feriedagene. Det handler bare om prioritering. Tru dat. Fant biletter tl Australia for 6800 tur/retur om tre uker London - Hong Kong - Melbourne. Ai ikke gærnt! Er det Cathay eller BA? Eller kanskje tilogmed Qantas...? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Forøvrig betaler jeg i underkant av 6.000,- for hele 9 flyturer i sommer, HVORAV 2 ER MED ET SVARTELISTET SELSKAP YIAHAA I AM A MOTHERFUCKIN' AIRPLANE COWBOY. Beklager, det var kaffen som snakket. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er det Cathay eller BA? Eller kanskje tilogmed Qantas...? Oceanic Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er det Cathay eller BA? Eller kanskje tilogmed Qantas...? Oceanic Oceanic hva? Jeg lurte på hvilket selskap han reiser med... Jeg har ikke hørt om Oceanic, et nytt LCC eller troller du meg som faen nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Oceanic_Airlines Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Oceanic hva? Jeg lurte på hvilket selskap han reiser med... Jeg har ikke hørt om Oceanic, et nytt LCC eller troller du meg som faen nå? Fiktivt flyselskap som blir mye brukt i TV. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ah faen. Ble satt ut nå nemlig. Jobber i flybransjen og lurte på om jeg hadde drukket 10 kopper kaffe for mye i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg