Petter Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 I år skal jeg til: Våren: Norge. Sommeren: Norge. Høsten: Norge. Vinteren: Norge. Gleder meg. Ditto Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ikke glem Påsken da. Nerd-heaven. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ikke glem Påsken da. Nerd-heaven. Skitur på fjellet? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ikke glem Påsken da. Nerd-heaven. Skitur på fjellet? jeg og slimda skal gå mange mil på ski sammen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ja, det ér skitur i fjellet det er snakk om ja? Det var det jeg mente påsken var til for. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Tror jeg skal bestille Psychologi for dummies. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har faktisk to utenlandsturer planlagt. Skal til Roma uka før påska (med skolen) og til Tyskland i August. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 påsken var til for. Påsken er en ferietid. Den er til for å koble av fra jobb og/eller skole. Hvordan du tilbringer den, er irrelevant. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har faktisk to utenlandsturer planlagt. Skal til Roma uka før påska (med skolen) og til Tyskland i August. Hvor i Tyskland? Jeg kom akkurat hjem derfra. Elsker landet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Du er så heldig som får reist rundt og sett så mye av verden. Heldiggris. I år skal jeg: Påsken: Italia (Venezia) Forsommeren: Ukraina (Kiev). Sommer: Thailand, Vietnam og Kambodsja Sommer: Russland(Mosvka) Høst: Gambia (Badeby utenfor Banjul) Vinter: Boracay(Filippinene) Yay! Gleder meg til Gambia, lenge siden jeg har vært i Afrika nå. Hvordan har du råd til alt det? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er kjempebillig å reise så lenge man er litt fleksibel med feriedagene. Det handler bare om prioritering. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har faktisk to utenlandsturer planlagt. Skal til Roma uka før påska (med skolen) og til Tyskland i August. Hvor i Tyskland? Jeg kom akkurat hjem derfra. Elsker landet. Wacken, på festival. Blir nok en roadtrip mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er kjempebillig å reise så lenge man er litt fleksibel med feriedagene. Det handler bare om prioritering. Møtte blø litt for turene til Vietnam og Filippinene, men de andre er relativt billige. Med unntak av Moskva som er en jævlig dyr by selvsagt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Skal til Tyskland i helga. Og forhåpentligvis et eller annet sted med kjæresten i mai. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 påsken var til for. Påsken er en ferietid. Den er til for å koble av fra jobb og/eller skole. Hvordan du tilbringer den, er irrelevant. Nei? Du tuller? Visste ikke at det var dét ferie betydde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det var bare at du postet fasiten på hva man skulle bruke påsken på. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det var bare at du postet fasiten på hva man skulle bruke påsken på. Gjorde jeg? Jeg trodde jeg prøvde meg på humor jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har drukket så mye kaffee at jeg skjelver. Mother of god jeg klarer aldri å begrense meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det var bare at du postet fasiten på hva man skulle bruke påsken på. Gjorde jeg? Jeg trodde jeg prøvde meg på humor jeg. Mulig du gjorde det, men jeg tolket det som et "I påsken SKAL man stå på ski. Basta." I ettertanke passer det egentlig ikke din personlighet å komme med slike uttalelser. Jeg har drukket så mye kaffee at jeg skjelver. Mother of god jeg klarer aldri å begrense meg. Shaken, not stirred? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg