Lumpness Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvordan ville prisene i sverige vært om de ikke hadde vært medlem av EU ? det lurer jeg på Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Nordmenn har aldri brukt en mindre andel av inntekten sin på mat enn nå. Endret 1. mars 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg syns jeg bruker mer en noensinne !§ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg spiser meg mett hver dag, og har minimale utgifter når det kommer til mat. Og jeg kaster så og si aldri mat. Dvs, jeg kjøper ikke inn til 10 middagsmåltider om gangen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Eneste maten jeg kaster er, skall og avkapp. Er nazi på det å klare å lage akkurat nok mat til at jeg blir mett uten å kaste noe. Bruker ikke så alvorlig mye penger på mat og spiser 5 ganger om dagen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 VM har startet. Derfor alle er borte? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har ikke sett noe av VM. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 VM har startet. Derfor alle er borte? Har på radioen... er på jobb Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 VM har startet. Derfor alle er borte? Har på radioen... er på jobb Nett-tv faggot? Det alle gjør her. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Streaming er sperra. ALT er sperra av førstelinje Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Planla ferien min godt jeg, så har det på tven i stua Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg hadde fri på denne tia for ei uke siden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Fri for å se på TV? Det utgår! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har vinterferie da, men det passet perfekt mtp VM 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Planla ferien min godt jeg, så har det på tven i stua Ferie, hjemme? Pføy! Alle mine ferier tar jeg i utlandet. 6 turer i 2011 bestilt, men skal gjennom en operasjon så vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Du er så heldig som får reist rundt og sett så mye av verden. Heldiggris. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Planla ferien min godt jeg, så har det på tven i stua Ferie, hjemme? Pføy! Alle mine ferier tar jeg i utlandet. 6 turer i 2011 bestilt, men skal gjennom en operasjon så vi får se hvordan det går. Jeg liker ikke å fly så da blir det hjemme Uansett er det Vm så hadde ikke dratt vekk for fem flate øre Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Du er så heldig som får reist rundt og sett så mye av verden. Heldiggris. I år skal jeg: Påsken: Italia (Venezia) Forsommeren: Ukraina (Kiev). Sommer: Thailand, Vietnam og Kambodsja Sommer: Russland(Mosvka) Høst: Gambia (Badeby utenfor Banjul) Vinter: Boracay(Filippinene) Yay! Gleder meg til Gambia, lenge siden jeg har vært i Afrika nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 I år skal jeg til: Våren: Norge. Sommeren: Norge. Høsten: Norge. Vinteren: Norge. Gleder meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Har man penger så kjør for all del på. Jeg hadde også kommet til å reist betraktelig mye mer dersom jeg hadde hatt økonomien til det. Men i det minste så blir det en ukes ferietur til Island i Mars da. Tror ikke det blir noe mer enn det ettersom det går med en del tusen på tatovering i sommer. Endret 1. mars 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg