Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Bare en time igjen nå! Synd Northugen ikke går idag Gutten må jo få hvile. Marit må få hvile! "When the going gets tough the Thug gets going!" heter det! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg må få hvile. Marit må få hvile Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) At de skifter navn til METRO er jo noe som burde gjøres med en gang, selvsagt. Men Norge jo som kjent og kjært unikt. Ja gud forby om vi har samme navn på ting som i utlandet. Det er jo nesten det samme som å være med i EU, og det er jo selve døden. edit: god morgen Nochan! Hvordan står det til? Endret 1. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Går veldig bra her! Jeg ''glemte'' at jeg skulle til tannlegen og det er fint vær! der da? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg må få hvile. Marit må få hvile Jeg som hva skråsikker på at du skulle komme med en morradi vits. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er jo nesten det samme som å være med i EU, og det er jo selve døden. Okei, EU bringer intet godt til landet, så det kan vi være uten. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg må få hvile. Marit må få hvile Jeg som hva skråsikker på at du skulle komme med en morradi vits. you FAILED Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er jo nesten det samme som å være med i EU, og det er jo selve døden. Okei, EU bringer intet godt til landet, så det kan vi være uten. Det åpner grensene våre slik at Rumenere og Bulgarere kan rundstjele villastrøk på Frogner og Bygdøy. oh wait... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Evt. så åpner det for at vi må gjennomføre alle endringer EU vil at landene skal gjennomføre, som DLD. Vent nå litt, det gjør vi jo allerede... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Evt. så åpner det for at vi må gjennomføre alle endringer EU vil at landene skal gjennomføre, som DLD. Vent nå litt, det gjør vi jo allerede... Nettop! Bedre å være med i EU og få sagt meningen vår, få billigere mat og alkohol, og en strengere landbrukspolitikk mm. enn å se på at vi får slengt regler over ansiktet vårt hele tiden! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 problemet er at ting som blir norskprodusert da må bli billigere for andre land, noe idiotene i norge misliker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Evt. så åpner det for at vi må gjennomføre alle endringer EU vil at landene skal gjennomføre, som DLD. Vent nå litt, det gjør vi jo allerede... Nettop! Bedre å være med i EU og få sagt meningen vår, få billigere mat og alkohol, og en strengere landbrukspolitikk mm. enn å se på at vi får slengt regler over ansiktet vårt hele tiden! Evt. bare meldt seg helt ut og vist dem fingeren. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 problemet er at ting som blir norskprodusert da må bli billigere for andre land, noe idiotene i norge misliker. Idioti! De tenker ikke over at når varene går ut fra å gå ut i begrenset utvalg som kun noen få tar seg råd til, til at det blir billigere og flere har råd til det gir større inntekter på sikt? Jeg har i tillegg vært borti bønder som tror den norske melka vil utslettes hvis vi går inn i EU, noe som er tøys! Verdens beste melk vil fortsette å selge godt i Norge! Evt. så åpner det for at vi må gjennomføre alle endringer EU vil at landene skal gjennomføre, som DLD. Vent nå litt, det gjør vi jo allerede... Nettop! Bedre å være med i EU og få sagt meningen vår, få billigere mat og alkohol, og en strengere landbrukspolitikk mm. enn å se på at vi får slengt regler over ansiktet vårt hele tiden! Evt. bare meldt seg helt ut og vist dem fingeren. Det er det dummeste vi kan gjøre! Hvis du syntes det er dyrt i Norge for mat nå, vil de ihvertfall bli det hvis vi går ut av EØS-avtalen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg syns ikke mat er dyrt.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg syns ikke mat er dyrt.... Har du vært i Sverige? Det er en grunn til at nordmenn reiser over grensen for å handle! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) @Slimda: Copy that. Når folk sier at mat er dyrt så mener de egentlig alt det ekstra som de egentlig ikke trenger. Å kjøpe biff til middag når det finnes billigere alternativer er prioriteringsfeil dersom man mener man blir fattig av å handle mat i Noreg. Endret 1. mars 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg syns ikke mat er dyrt.... Har du vært i Sverige? Det er en grunn til at nordmenn reiser over grensen for å handle! Selvfølgelig er det billigere i Sverige. I Sverige har de også lavere inntekter og større arbeidsledighet. Hvorfor tror du hovedstaden er full av svensker? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har du vært i Sverige? Det er en grunn til at nordmenn reiser over grensen for å handle! Selvfølgelig er det billigere i Sverige. I Sverige har de også lavere inntekter og større arbeidsledighet. Hvorfor tror du hovedstaden er full av svensker? Jeg syns Bazukh sa det så mye bedre enn jeg kunne ha gjort det, så jeg lar hun si det for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg