Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 YES! Det har ENDELIG åpna seg en IT stilling på Steinkjer! Fy faen gjett om jeg skal sende søknad ASAP da Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 En god del svisker hadde tydlighvis en fin lakserende effekt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Velkjent fenomen, Knut. Jeg trodde alle visste det fra før jeg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg visste det, men jeg hadde aldri prøvd det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg visste det, Dette er clue nummer en for at det under her var en dårlig tanke. , men jeg hadde aldri prøvd det. Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 morn, noen som har en minecraft world å uploade som jeg kan ha på serveren min? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 LOL De skal slutte med Flexus, etter 1.5 år og 600mill investert. Noen bør miste jobben. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Uten tvil. Jeg setter penger på at ingen blir holdt ansvarlig. Btw: London -> Den veien. De har et fungerende system, hvorfor ikke bare ta deres? Endret 1. mars 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 MOSKVA DEN VEIEN ----> Den våte kollektivdrømmen til alle rødgrønne politikere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 LOL De skal slutte med Flexus, etter 1.5 år og 600mill investert. Noen bør miste jobben. Avisene liker å lage store overskrifter med intet innhold. De skal slutte med "FLEXUS"-logoen, og bytter ut med egen "RUTER"-logo ellerno. Det samme systemet vil fortsatt være der. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Making a note here: Blåbærsyltetøyet mitt ble fuckings win 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 harru testa det på pannekaker da mikkel? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Dette er generalprøven på brødskiva. Premieren blir i mårra på Pannekake hovedscene på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ah litt country på radioen og kruttsterk kaffe i koppen. Og en relativt grei dag på jobben. I adg var målet mitt å ha sunn lunsj. Noen alternativer? Salat er ikke et alternativ. Baguett mulig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvorfor føler jeg at du hoppet over innlegget mitt.. . Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) LOL De skal slutte med Flexus, etter 1.5 år og 600mill investert. Noen bør miste jobben. Avisene liker å lage store overskrifter med intet innhold. De skal slutte med "FLEXUS"-logoen, og bytter ut med egen "RUTER"-logo ellerno. Det samme systemet vil fortsatt være der. Ok masa så får jeg svare da. Hvorfor har de brukt flerfoldige millioner på branding og å reklamere for Flexus? Nå skal de skifte til flere kort noe som gjør det hele mer forivirrende. I tillegg skal de skifte navn fra T-banen til "METRO" noe de burde gjort med engang. Dette kommer vel til å koste flesk. Metro er jo universalordet brukt i alle storbyer i Europa, så jeg rister oppgitt på hodet når nisselandet Norge skal kjøre på med sitt eget navn. Endelig har de skjønt at det ikke duger. Endret 1. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Grunnen til de skifter er veldig enkel. Folk forbinder "Flexus" med negativt. Da skifter de navn, og folk får "forhåpentligvis" en ny holdning. Barnehagetankegang, egentlig. At de skifter navn til METRO er jo noe som burde gjøres med en gang, selvsagt. Men Norge jo som kjent og kjært unikt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Bare en time igjen nå! Synd Northugen ikke går idag Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Bare en time igjen nå! Synd Northugen ikke går idag Gutten må jo få hvile. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Eldar og Martin på pallen. BOOK IT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg