The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 savner itpro.no jeg, synd med nedetiden, må jo ha noe å finne på i mens, derfor er jeg her på diskusjon hva er galt med dette forumet da? nå som itpro er nede er jeg også litt mer her inne, men jeg bruker å være aktiv på begge forumene jeg, ser ikke hva som er galt med diskusjon, og hvorfor liker ikke du diskussjon da? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som har tips til bra Mindfuck filmer? Har sett Fight Club og Shutter Island! Donnie Darko Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som har tips til bra Mindfuck filmer? Har sett Fight Club og Shutter Island! Enter the Void Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 savner itpro.no jeg, synd med nedetiden, må jo ha noe å finne på i mens, derfor er jeg her på diskusjon ITpro var bra for 2-3 år siden, da var jeg aktiv bruker der, skrev artikler osv. Så begynte de med det konspirasjonsteori-tullet sitt, og mistet mange brukere, inkl. meg Diskusjon.no ftw. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 savner itpro.no jeg, synd med nedetiden, må jo ha noe å finne på i mens, derfor er jeg her på diskusjon ITpro var bra for 2-3 år siden, da var jeg aktiv bruker der, skrev artikler osv. Så begynte de med det konspirasjonsteori-tullet sitt, og mistet mange brukere, inkl. meg jeg har bare vært registrert der i snart 2 år jeg. merket ikkenoe av dette konspirasjonsgreiene jeg, og aner ikke hva det er heller.. skjønner ikke at noen misliker ett forum... eneste jeg ikke liker med itpro er at det ikke er så mye aktivitet der, men er greit at det ikke er så mye heller.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Noen som har tips til bra Mindfuck filmer? Har sett Fight Club og Shutter Island! The machinist 12 Monkeys Butterfly effect Endret 28. februar 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 savner itpro.no jeg, synd med nedetiden, må jo ha noe å finne på i mens, derfor er jeg her på diskusjon hva er galt med dette forumet da? nå som itpro er nede er jeg også litt mer her inne, men jeg bruker å være aktiv på begge forumene jeg, ser ikke hva som er galt med diskusjon, og hvorfor liker ikke du diskussjon da? vet ikke hva jeg ikke liker, sikkert noe med at jeg ser på det som en konkurent til itpro, den tiden på itpro før jeg registrerte meg, bare leste var det mye mer aktivitet enn det er nå, vi står for mye av den bare vi to så Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som har tips til bra Mindfuck filmer? Har sett Fight Club og Shutter Island! Mindfuck som i syra sinnsyke greier? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 savner itpro.no jeg, synd med nedetiden, må jo ha noe å finne på i mens, derfor er jeg her på diskusjon hva er galt med dette forumet da? nå som itpro er nede er jeg også litt mer her inne, men jeg bruker å være aktiv på begge forumene jeg, ser ikke hva som er galt med diskusjon, og hvorfor liker ikke du diskussjon da? vet ikke hva jeg ikke liker, sikkert noe med at jeg ser på det som en konkurent til itpro, den tiden på itpro før jeg registrerte meg, bare leste var det mye mer aktivitet enn det er nå, vi står for mye av den bare vi to så ja er ganske stille der inne. men det er da bedre at det er litt lite aktivitet enn når det blir for mye.. Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 savner itpro.no jeg, synd med nedetiden, må jo ha noe å finne på i mens, derfor er jeg her på diskusjon hva er galt med dette forumet da? nå som itpro er nede er jeg også litt mer her inne, men jeg bruker å være aktiv på begge forumene jeg, ser ikke hva som er galt med diskusjon, og hvorfor liker ikke du diskussjon da? vet ikke hva jeg ikke liker, sikkert noe med at jeg ser på det som en konkurent til itpro, den tiden på itpro før jeg registrerte meg, bare leste var det mye mer aktivitet enn det er nå, vi står for mye av den bare vi to så ja er ganske stille der inne. men det er da bedre at det er litt lite aktivitet enn når det blir for mye.. hadde vært moro å fått med litt av diskusjon.no folket over til itpro også da, sleng dere på folkens, ikke ta lite aktivitet for tapt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 hadde vært moro å fått med litt av diskusjon.no folket over til itpro også da, sleng dere på folkens, ikke ta lite aktivitet for tapt Nje, det forumet er ganske elendig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har fremdeles bruker der Tror jeg heter Amaranth, lol. Registrerte meg vel i 2005 eller noe =P Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) hadde vært moro å fått med litt av diskusjon.no folket over til itpro også da, sleng dere på folkens, ikke ta lite aktivitet for tapt Nje, det forumet er ganske elendig. og din grunn er? for lav aktivitet? dårlig utseende? eller er det fordi jeg er registrert der? Har fremdeles bruker der Tror jeg heter Amaranth, lol. Registrerte meg vel i 2005 eller noe =P husker ikke hva du heter der inne, men jeg har sett deg der engang Endret 28. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 hadde vært moro å fått med litt av diskusjon.no folket over til itpro også da, sleng dere på folkens, ikke ta lite aktivitet for tapt Nje, det forumet er ganske elendig. og din grunn er? for lav aktivitet? dårlig utseende? eller er det fordi jeg er registrert der? tror heller det er fordi jeg er registrert der jeg da men xD Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 hadde vært moro å fått med litt av diskusjon.no folket over til itpro også da, sleng dere på folkens, ikke ta lite aktivitet for tapt Nje, det forumet er ganske elendig. og din grunn er? for lav aktivitet? dårlig utseende? eller er det fordi jeg er registrert der? tror heller det er fordi jeg er registrert der jeg da men xD Jeg aner ikke hvem noen av dere er, så what? Det er elendig pga for lav aktivitet, brukere med alt for liten peiling på det de prater om OG utseende. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 har du prøvd ut alle themene der da? lav aktivitet er det jo, men noen ganger er det bedre enn formye...... ser ikke hva som kan være galt med lav aktivitet... Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 dete r jo på grunn av lav aktivitet at jeg vil ha med flere, så blir det mer aktivitet 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tipper det midterste punktet veier mest. Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 noen med peiling på telefoner som kan hjelpe meg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1305940 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg