Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg har ferie, men har liksom ingenting å gjøre.

De fleste jeg kjenner er enten i Syden eller på fjellet, eller så sitter de å gamer hele dagen.

Lenke til kommentar

Du høres litt ut som en mammagutt. Alle menn bør lære seg å lage mat. Det drar damer-

er glad i å lage mat og ganske god til det også, men orker ikke å gå fra pc'en, opp den lange trappa og over kjøkkengulvet når jeg heller kan sitte her å slappe av, du sier det drar damer, det kan je forstå, men hvordan skal man få vist det i min alder (14) når jeg ikke kjenner henne så godt enda

Lenke til kommentar

Du høres litt ut som en mammagutt. Alle menn bør lære seg å lage mat. Det drar damer-

er glad i å lage mat og ganske god til det også, men orker ikke å gå fra pc'en, opp den lange trappa og over kjøkkengulvet når jeg heller kan sitte her å slappe av, du sier det drar damer, det kan je forstå, men hvordan skal man få vist det i min alder (14) når jeg ikke kjenner henne så godt enda

1: du blir bedre kjent

2: du lager mat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Skulle ømske jeg bare kunne føle meg dårlig i morgen -_-'

Nei det skulle du ikke. Kom her så skal jeg nyse på deg og håpe du får bihulebetennelse. Det er så vanvittig gøy!

Lenke til kommentar

men hvordan skal man få vist det i min alder (14) når jeg ikke kjenner henne så godt enda

Du er for spesifikk. Du snakker entall. Jeg snakker flertall. Ikke begrense deg selv sånn.

Slapp av mann! Jeg finner opp mine egne retter akkurat som den fantastiske drinken Bulgarer!

Var det jeg fryktet. Du går for abstrakt kunst.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...