L4r5 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Du høres litt ut som en mammagutt. Alle menn bør lære seg å lage mat. Det drar damer- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg har ferie, men har liksom ingenting å gjøre. De fleste jeg kjenner er enten i Syden eller på fjellet, eller så sitter de å gamer hele dagen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Du høres litt ut som en mammagutt. Alle menn bør lære seg å lage mat. Det drar damer- Überkönig. Jeg må kjøpe kokebøker. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er det noe ufarlig jeg bare kan drikke/spise, som ikke er helt absurd. Som kan få meg til å føle meg dårlig/kaste opp et par ganger i morgen? Ja, da er vi jo kommet tilbake til denne herlige svenske osten da Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvorfor er det så mange på forumet som trenger hjelp med å kaste opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Fordi de ikke går til foreldrene sine. Da er forumet neste stopp på lista. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 jeg gidder ikke å lage middag for a mamma, det får a gjøra selv og du er lat som vanlig ja.. Nei du får vel planlegge morgendagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Überkönig. Jeg må kjøpe kokebøker. Jeg tror ikke en gang avansert kokkekunst kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 jeg kom nettopp fra skolen. planlegging kan dra dit peppern gror. Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Du høres litt ut som en mammagutt. Alle menn bør lære seg å lage mat. Det drar damer- er glad i å lage mat og ganske god til det også, men orker ikke å gå fra pc'en, opp den lange trappa og over kjøkkengulvet når jeg heller kan sitte her å slappe av, du sier det drar damer, det kan je forstå, men hvordan skal man få vist det i min alder (14) når jeg ikke kjenner henne så godt enda Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Überkönig. Jeg må kjøpe kokebøker. Jeg tror ikke en gang avansert kokkekunst kan hjelpe deg. Slapp av mann! Jeg finner opp mine egne retter akkurat som den fantastiske drinken Bulgarer! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Du høres litt ut som en mammagutt. Alle menn bør lære seg å lage mat. Det drar damer- er glad i å lage mat og ganske god til det også, men orker ikke å gå fra pc'en, opp den lange trappa og over kjøkkengulvet når jeg heller kan sitte her å slappe av, du sier det drar damer, det kan je forstå, men hvordan skal man få vist det i min alder (14) når jeg ikke kjenner henne så godt enda 1: du blir bedre kjent 2: du lager mat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Skulle ømske jeg bare kunne føle meg dårlig i morgen -_-' Nei det skulle du ikke. Kom her så skal jeg nyse på deg og håpe du får bihulebetennelse. Det er så vanvittig gøy! Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Du høres litt ut som en mammagutt. Alle menn bør lære seg å lage mat. Det drar damer- men hvordan skal man få vist det i min alder (14) når jeg ikke kjenner henne så godt enda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 men hvordan skal man få vist det i min alder (14) når jeg ikke kjenner henne så godt enda Du er for spesifikk. Du snakker entall. Jeg snakker flertall. Ikke begrense deg selv sånn. Slapp av mann! Jeg finner opp mine egne retter akkurat som den fantastiske drinken Bulgarer! Var det jeg fryktet. Du går for abstrakt kunst. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Slapp av mann! Jeg finner opp mine egne retter akkurat som den fantastiske drinken Bulgarer! Var det jeg fryktet. Du går for abstrakt kunst. De kaller meg for matens Salvador Dalì og Pablo Picasso. Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 savner itpro.no jeg, synd med nedetiden, må jo ha noe å finne på i mens, derfor er jeg her på diskusjon Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som har tips til bra Mindfuck filmer? Har sett Fight Club og Shutter Island! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg