henbruas Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Underpants, hva nøyaktig er det i innleggene til Eplefe som viser en fiendtlig tone? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeeeeg fikk pakken fra Rockshop i dag. Great success! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Eplefe, se på innlegga dine. Kva for ein fiendtleg tone er det? Du seie eg er dum som ikkje kan se sarkasme og ironi som ein høgare form for humor, kvifor tok du av då eg sa:Men søte, lille du. Du tar deg alt for nær av hva jeg sier. Jeg har ikke kalt deg dum, og jeg har heller ikke sagt at du ikke forstår ironi og sarkasme, jeg sa at du ikke så dem som høyere former som humor, men derimot som uhøflighet. Og jeg har ikke en fiendentlig tone i innleggene mine, du kan jo se på prosentandelen som ser på meg som høflig og saklig på forumet vs. de som ser på meg som frekk og jævlig. Dere er i fåtall. EDIT: Pusur: Jeg tror han er litt jentete og legger litt for mye i ting. Men jeg hopper opp og tar en kjapp dusj og kler på meg. Jeg føler meg ikke så VELDIG classy om jeg drikker rødvin i morgenkåpe med sovehår. x) Kvifor er eg ein av "dere". Eg tykkje du kan vere både morosam, slem, grei, overlegen og sakleg. Og det er teit å snakke med Pusur om meg som om det var bak ryggen min. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeeeeg fikk pakken fra Rockshop i dag. Great success! Hva var det i den da? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 hei igjen flox! wazzap? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva var det i den da?Pengebok og lighter. Sex Pistols og AC/DC. mmm Hvem vil være vennen min nå? HA! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 hei igjen flox! wazzap? Leser fysikk. Der da? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva var det i den da?Pengebok og lighter. Sex Pistols og AC/DC. mmm Hvem vil være vennen min nå? HA! gief that package to moii? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 *Hoppe og danse til the riddle*Hvorfor er alle så sure Nå må vi få opp stemninga. Hva er deres beste minne? The Riddle Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Kvifor er eg ein av "dere". Eg tykkje du kan vere både morosam, slem, grei, overlegen og sakleg. Og det er teit å snakke med Pusur om meg som om det var bak ryggen min. Underpants, om jeg hadde tatt meg nær av alt Eplefe sa (og resten av Kafeen), så ville jeg ikke vært her nå. Kritikk som egentlig ikke er så veldig til kritikk er en del av tråden. Redigert: Noen som nevnte AC/DC? =D Endret 23. februar 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Pengebok og lighter. Sex Pistols og AC/DC. mmm Hvem vil være vennen min nå? HA! Du hadde penger igjen, ikke sant? For da kan jeg være vennen din Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 hei igjen flox! wazzap? Leser fysikk. Der da? sjekker pron loggen til pappa. syke syke greier Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 sjekker pron loggen til pappa.syke syke greier Festelig XD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Underpants, hva nøyaktig er det i innleggene til Eplefe som viser en fiendtlig tone? Ho seie eg har lav intelligens o.l., men eg burde ikkje si deg dette for då er eg tynnhuda. Eg tykkje derimot det er bra ho rettar meg, det er berre/bare positivt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) sjekker pron loggen til pappa.syke syke greier Festelig XD "extreme squirting public" *gross* pix any1? edit: AC/DC roxxorz Endret 23. februar 2008 av n4w Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Underpants, hva nøyaktig er det i innleggene til Eplefe som viser en fiendtlig tone? Ho seie eg har lav intelligens o.l., men eg burde ikkje si deg dette for då er eg tynnhuda. Eg tykkje derimot det er bra ho rettar meg, det er berre/bare positivt. Hun har faktisk ikke sagt at du har lav intelligens. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 gief that package to moii? No waie! Du hadde penger igjen, ikke sant? For da kan jeg være vennen din Hurra, ja! Nå har jeg penger igjen. Now Errex is the popular guy. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 "extreme squirting public" *gross*pix any1? Neitakk, klarer meg fint uten bilder. Men hvorfor gjør du det? Jeg mener, det man ikke vet har man ikke vondt av Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 gief that package to moii? No waie! *sob* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Knasker ostepopp. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg