Arinomi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 omg! share? Antar den var til meg? Du kan få en pakke til den nette sum av 40kr Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dakar! *gi kakao og prinsesseplaster til* Funker mot ALT. ^^ Verdt et forsøk. Bedre enn bestefars forslag om at brennevin hjelper mot alt... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hey! Jeg vil også ha prinsesseplaster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 oooh! Sprute ild ja! Det minner meg på at jeg må kjøpe tennvæske! Det er så forbanna kult å blåse ild! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dakar! *gi kakao og prinsesseplaster til* Funker mot ALT. ^^ Verdt et forsøk. Bedre enn bestefars forslag om at brennevin hjelper mot alt... Da jeg var syk i jula, fikk jeg Gammeldansk som medisin. Altså ett enkelt glass, ikke hele flaska. Funket fett, egentlig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Verdt et forsøk. Bedre enn bestefars forslag om at brennevin hjelper mot alt... O_O Jeg har mer kakao. Bytte mot brennevinet? xD Hey! Jeg vil også ha prinsesseplaster Hvor har du auau da, lille vennen? ^^ oooh! Sprute ild ja! Det minner meg på at jeg må kjøpe tennvæske! Det er så forbanna kult å blåse ild! GLEM DET! IKKE uten at du er under oppsyn av meg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Arinomi, betaler du frakt? Og SasaB, sprit funker fett mot sykdom. Vel, whisky mot forkjølelse og tannpine, og cognac mot forfryselse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 GLEM DET!IKKE uten at du er under oppsyn av meg! men det er så morsomt jo... og jeg begynte å få skikkelig dreisen på det Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Auauauaua. Nakken min. [/whine] Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Datasmurf, frakten blir jo dyrere Nei, du må nesten komme hit selv Så kan du få en gratis kos Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Arinomi: Jeg kan jo prøve... Nie: Hmm... Tror vi kan få en avtale til der, altså... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 GLEM DET!IKKE uten at du er under oppsyn av meg! men det er så morsomt jo... og jeg begynte å få skikkelig dreisen på det Du så proff ut, greit. Men NEI. Ikke uten at du er under mitt oppsyn! o_O Eller en annen, som er minst like mammete som meg. x) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor har du auau da, lille vennen? ^^ Ehm ... ehm ... Fingern? *holde frem fingeren for å få prinsesseplaster* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Auauauaua. Nakken min. [/whine] Spør nie om du kan får prinsesseplaster. Det hjelper mot alt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nie: Hmm... Tror vi kan få en avtale til der, altså... Flott, bytter vi likt? =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dakar Ida :< Jobba for mye? *tilby massasje* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor har du auau da, lille vennen? ^^ Ehm ... ehm ... Fingern? *holde frem fingeren for å få prinsesseplaster* Mye kulere med prinsesseplaster i panna. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du så proff ut, greit. Men NEI. Ikke uten at du er under mitt oppsyn! o_O Eller en annen, som er minst like mammete som meg. x) du hade jo ikke turt å stoppe meg Kunne bare trua med å blåse ilden i din generelle retning Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Auauauaua. Nakken min. [/whine] *gi to prinsesseplaster til og ett ole brum plaster også, sånn for sikkerhetskyld* Ehm ... ehm ... Fingern? *holde frem fingeren for å få prinsesseplaster* Dakar! *blåse på og sette på ett pent, rosa prinsesseplaster* Du så proff ut, greit. Men NEI. Ikke uten at du er under mitt oppsyn! o_O Eller en annen, som er minst like mammete som meg. x) du hade jo ikke turt å stoppe meg Kunne bare trua med å blåse ilden i din generelle retning Jeg hadde drept deg. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 tror jeg må slutte og sitte i DNFK, jeg er småavhengig nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg