Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Ja, fastlegen din. Da slipper du 5 timer på legevakta :) Betennelse kureres stort sett med penicillin.

Han hadde ikke tid før om noen dager, var visst eneste legen på kontoret. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neppe, i og med at devicen nødvendigvis må monteres på mottakeren sin telefon først.

"Hei kjære, jeg har kjøpt en dings som lar meg bitchslappe deg når vi prater. Vennligst ikke ta den av telefonen din igjen"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Fire kilo ytrefilet av svin til 39 kroner kiloen, 2,5 kilo biff til 79 kroner kiloen, 12 Cherry Coke, 12 Red Bull, godteri, Capri-Sonne, Smirnoff Ice, Jägermeiser, tobakk, vin, Toblerone, fyrverkeri.

Har jeg vært på Harrytur? Ja.

Mye hyggelig på den listen der. Jäger er selvsagt selvskreven, regner med at du kjøpte den kun for å lage trenddrinken "Bulgarer".

Forrige gang jeg var i Sverige, typ en måned siden så kjøpte jeg 4.5 kilo indrefilet av okse, en del brus, litt ost og diverse.

Lenke til kommentar

Jeg er så utrendy at jeg står over Bulgareren. Jeg er retrochic og drikker Jägeren heller bare eller med Red Bull.

Svenskeost står jeg over. Tenkte jeg skulle være smart og kjøpe sånn kjempeost til en billig penge en gang og så var den faen ikke god en gang. Da kjøper jeg heller ost her hvor jeg vet hva jeg får.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...