Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Det var veldig lite. Det er mer vanlig med rom på 8 kvm, eller kansje ned til 6. Men regner med det er pga pris du er på utikk etter noe som er så lite..

Følg med på finn.no og hybel.no. Jeg kjenner ei som betaler 500 kr i mnd for en egen liten leilighet, men den er i en stall, og hun har utslipp og foring av hestene 3 ganger i uka, derfor bor hun så billig. Hender også at folk leier ut hybel/leilighet veldig rimelig mot barmepass eller andre tjenester.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Noen som har gode tips til å bli kvitt bihulebetennelse/hva enn det er jeg har fort, som ikke innebærer å dø i køen på legevakten?

Lenke til kommentar

Det var veldig lite. Det er mer vanlig med rom på 8 kvm, eller kansje ned til 6. Men regner med det er pga pris du er på utikk etter noe som er så lite..

Følg med på finn.no og hybel.no. Jeg kjenner ei som betaler 500 kr i mnd for en egen liten leilighet, men den er i en stall, og hun har utslipp og foring av hestene 3 ganger i uka, derfor bor hun så billig. Hender også at folk leier ut hybel/leilighet veldig rimelig mot barnepass eller andre tjenester.

HEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEH.

Endret av OlafG
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...