Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hører på musikk som ville fått SnittLeif til å snu seg i graven. Den er nemlig dårlig.

(PS: SnittLeif er egentlig ikke død, men han er så gammel at han er på livets siste reis).

Jeg er død innvendig, hvis det hjelper :p Og som Kammizez sier; man kan ligge i en grav uansett.

Og forresten kan du ikke bare anta at jeg vil snu meg av den musikken du hører på nå. For alt du vet appelerer det til meg på et eller annet vis

Lenke til kommentar

Jeg hører på musikk som ville fått SnittLeif til å snu seg i graven. Den er nemlig dårlig.

(PS: SnittLeif er egentlig ikke død, men han er så gammel at han er på livets siste reis).

Jeg er død innvendig, hvis det hjelper :p Og som Kammizez sier; man kan ligge i en grav uansett.

Og forresten kan du ikke bare anta at jeg vil snu meg av den musikken du hører på nå. For alt du vet appelerer det til meg på et eller annet vis

Ke$ha.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Neida bare tuller, vil vi egentlig leve i en verden hvor 9/10 mennesker er muslimer?

Ledende spørsmål med utgangspunkt i en en bevisst misvisende, om ikke direkte løgnaktig, Youtube-video? Ikke dårlig. Nå må du bare skylde på "de rød-grønne" for noe de ikke har noen som helst slags forbindelse til, så er du en bone fide internettpolitiker.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Neida bare tuller, vil vi egentlig leve i en verden hvor 9/10 mennesker er muslimer?

Ledende spørsmål med utgangspunkt i en en bevisst misvisende, om ikke direkte løgnaktig, Youtube-video? Ikke dårlig. Nå må du bare skylde på "de rød-grønne" for noe de ikke har noen som helst slags forbindelse til, så er du en bone fide internettpolitiker.

Jeg bare lurer på en ting. Hvorfor har det seg slik at du alltid skal kverulere, og det med en nedlatende tone? Jeg har ikke sett ett eneste innlegg fra deg der du fremstår som en trivelig type.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det er ytterst pinlig å ha så dårlig musikksmak, men jeg holder ut og tar en dag av gangen.

Det er ingenting som heter dårlig musikksmak. Kun dårlig musikk. Om musikken aldri ville blitt produsert, ville du heller ikke hatt dårlig musikksmak!

Jeg må nesten blande meg inn der. Det er ingenting som heter dårlig musikk. Det ér noe som heter dårlig musikksmak, men dette er høyst relativt og diskuterbart.

Grunnen til at jeg mener det ikke finnes dårlig musikk er at alt har appell for noen, og dermed kan det ikke være dårlig. Det hele handler om meninger og derfor mener jeg også at det finnes dårlig musikksmak, men hva jeg mener er dårlig musikksmak er ikke nødvendigvis i samsvar med hva du mener er dårlig musikksmak.

Ja, jeg ser hvordan dette kan virke som en selvmotsigelse, men jeg mener musikk i seg selv er noe helt annet enn smak innen musikk.

Lenke til kommentar

Ja og når man slenger på et par sitater av O'store leder Muammar al-Gaddafi bør egentlig denne videoen bli pensum på skolen.

Han er jo ihvertfall ikke forstyrret og er talerør for alle muslimer i hele verden.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på en ting. Hvorfor har det seg slik at du alltid skal kverulere, og det med en nedlatende tone? Jeg har ikke sett ett eneste innlegg fra deg der du fremstår som en trivelig type.
Enkelte har den type bruker på internet men er egentlige noen helt andre i virkeligheten, rene kosebamser som man bare blir glad i, så ikke fortvil. Det er håp! :blush:
Lenke til kommentar

Dette har jeg tenkt på selv. Merk også at i det noen går imot Lord Britface, så kommer det ikke mere svar også ser vi ikke noe mer kverulering.

Hit 'n run forum-edition

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...