Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Red: Og sarkastisk og jævleg har noko å gjere med uhøfleg framferd og frekkheit i mine øygne.
Vel, då burde du vurdere å skaffa deg brillar :)

EDIT: Sarkasme og ironi er bare høyere former for humor, om du sliter med å se dem som det, så er det på tide å revurdere din egen intelligens, mr. Lyngbø :)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Altså. Dette ender sikkert opp med at folk legger meg for hat.

Men kan vi ikke prøve å holde oss til bokmål her inne? For min del må folk gjerne bruke nynorsk om de behersker dette, men et fåtall av dem som bruker det behersker det. oO

Lenke til kommentar
Nie: Eg lærar.

Jeg vet. Det er fremdeles irriterende.

Du kan i det minste lese deg opp på standard bøyninger og slikt, og prøv deg på dagens nynorsk. Ikke den som gjaldt for 40 år siden. Det heter jo egentlig "berre", men "bare" er lov. Ikke overdriv, liksom. For, svært, svært, svært få får til det. oO

Lenke til kommentar
Eplefe, se på innlegga dine. Kva for ein fiendtleg tone er det? Du seie eg er dum som ikkje kan se sarkasme og ironi som ein høgare form for humor, kvifor tok du av då eg sa:
Men søte, lille du. Du tar deg alt for nær av hva jeg sier. Jeg har ikke kalt deg dum, og jeg har heller ikke sagt at du ikke forstår ironi og sarkasme, jeg sa at du ikke så dem som høyere former som humor, men derimot som uhøflighet. Og jeg har ikke en fiendentlig tone i innleggene mine, du kan jo se på prosentandelen som ser på meg som høflig og saklig på forumet vs. de som ser på meg som frekk og jævlig. Dere er i fåtall. :)

EDIT: Pusur: Jeg tror han er litt jentete og legger litt for mye i ting.

Men jeg hopper opp og tar en kjapp dusj og kler på meg. Jeg føler meg ikke så VELDIG classy om jeg drikker rødvin i morgenkåpe med sovehår. x)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Nie: Eg lærar.

Jeg vet. Det er fremdeles irriterende.

Du kan i det minste lese deg opp på standard bøyninger og slikt, og prøv deg på dagens nynorsk. Ikke den som gjaldt for 40 år siden. Det heter jo egentlig "berre", men "bare" er lov. Ikke overdriv, liksom. For, svært, svært, svært få får til det. oO

Eg liker å si "me" og sånn. Då føler eg meg som ein proff og det gir meg sjølvtilliten til å fortsette.

Dessutan har eg konvertert, så det blir som å tvinge samane til å skrive og snakke norsk slik som i gamle dagar. Så det. Hugs at sjølv om eg ikkje brukar smileyer så har eg ein vennleg tone.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...