Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg daua litt når han sa "In Russia, 23 million are muslim". Jaha? Youtube-noobsa gidder jo ikke å gjøre hjemmeleksene sine. Vet han ikke at det finnes deler i Russland hvor faktisk befolkningen som bor der fra før av er muslimer, og ikke bare immigranter?

Jeg skammer meg på vegne av slike folk. Uansett, jeg hater sånne "muslimer kommer til å ta over verden, hjelp hva skal vi gjøre!!" videoer da.

Lenke til kommentar

Men de tar jo snart over verden, da.

Ca. 99% av alle muslimer vil deg ingenting vondt.

Den siste prosenten lever i norge.

Edit: Jeg trenger virkelig en sarkasmefont. Jeg håper ingen tar meg seriøst nå.

Jeg har overhodet ingenting imot muslimer, i likhet med andre religiøse grupper. De får praktisere hva de vil, så lenge det ikke går ut over andre. Den dagen folk rundt dem blir direkte påvirket av religionen deres, har det gått for langt. Og nei, at en dame går med sjal er ingen direkte påvirkning.

Endret av Ajaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men de tar jo snart over verden, da.

Ca. 99% av alle muslimer vil deg ingenting vondt.

Det betyr ikke at jeg vil leve i en verden med 90% muslimer, ikke fordi jeg er rasist, vent jo, det er jeg jo. TIL HELVETE MED MUSLIMER!

Neida bare tuller, vil vi egentlig leve i en verden hvor 9/10 mennesker er muslimer?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde heller levd i en verden med muslimer, enn mormonere, læstadianere og westboro baptist church :yes:

Hovedpoenget mitt er at jeg ville heller levd i en verden med mennesker fra forskjellige familier, religioner, hudfarge og bakgrunner.

Der satt den!

Lenke til kommentar

Jeg hadde heller levd i en verden med muslimer, enn mormonere, læstadianere og westboro baptist church :yes:

Hovedpoenget mitt er at jeg ville heller levd i en verden med mennesker fra forskjellige familier, religioner, hudfarge og bakgrunner.

Der satt den!

Du vil leve med folk fra forskjellige religioner, men ikke Islam.

Er det slik å forstå?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Der satt den!

Du vil leve med folk fra forskjellige religioner, men ikke Islam.

Er det slik å forstå?

Jeg vil leve med folk fra forskjellige religioner, inkludert mislam, ikke kun Islam. Comprende?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...