Wiciwato Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Neeei, fant havregrynene først når jeg skulle lete etter kanel til risengrynsgrøten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Nas husker jeg godt fra da jeg begynte å høre på rap for 11-12 år siden. Han var flink, men ikke på top 5 over rappere fra USA for min del. Fikk forøvrig 717. Kan med andre ord skryte. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 For en person innen flybransjen så er NAS det samme som "Norwegian air shuttle" eller bare kort Norwegian, dvs selskapet til Bjørn Kjos. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Fikk 691. Skjønte ikke helt greia med den da. En mer enn meg... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=jiJrbtgswuk Oppdagelsen av denne låta må være det beste siden Booty Luv slapp Some Kinda Rush Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Fikk 691. Skjønte ikke helt greia med den da. Det går ut på hvor eklektisk musikksmak du har i følge Anthony Liekens, og basert ut ifra din last.fm-bruker. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Krevde passelig mye arbeid å kjøpe fra gamersgate da. Nå har jeg riktignok gjort mye annet også, men det tok virkelig sin tid. Trodde jeg var ferdig med å installere, og skulle begynne å spille, men da skulle spillet oppdateres. Kjedelige greier. Ble Magicka forresten, aner ikke hvorfor, så bare gøy ut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hva er last.fm? Er det eklektisk å ikke bry seg om det? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hva er last.fm? Er det eklektisk å ikke bry seg om det? Last.fm er en side på nett som du kan bruke til å registrere alle låter du hører på, sånn at du da får topplister over artist, låt osv.Eklektisk er et relativt begrep, så om du mener det er det, så er det det for deg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Fikk 691. Skjønte ikke helt greia med den da. Det går ut på hvor eklektisk musikksmak du har i følge Anthony Liekens, og basert ut ifra din last.fm-bruker. Ja, ok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Jeg velger å være rebellen som ikke har hverken Facebook, Spotify eller last.fm. http://www.youtube.com/watch?v=VdphvuyaV_I Endret 27. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Oppdagelsen av denne låta må være det beste siden Booty Luv slapp Some Kinda Rush Überkönig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 http://www.youtube.c...h?v=jiJrbtgswuk Oppdagelsen av denne låta må være det beste siden Booty Luv slapp Some Kinda Rush Ja, dette var jo fantastisk musikk. Virkelig storartet på alle måter. Stor stemme, fantastisk komposisjon, gripende melodier. Og for en oppbygging. Jeg blir helt varm her jeg sitter. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg velger å være rebellen som ikke har hverken Facebook, Spotify eller last.fm. Greitt nok. Jeg velger å være rebellen som ikke har hverken Facebook, Spotify eller last.fm. Fjøsnisse. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Spotify suger nå. Dårlig låtutvalg, man trenger nett, og reklame...og når man uansett må bruke iTunes pga iPod, så trenger man ikke Spotify. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Spotify, som ikke kreves for noe som helst, men som er et hendig program, suger. iTunes, som kreves for å bruke iPod, som i seg selv er et bedritent system, suger ikke. amirite? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Spotify, som ikke kreves for noe som helst, men som er et hendig program, suger. iTunes, som kreves for å bruke iPod, som i seg selv er et bedritent system, suger ikke. amirite? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Spotify suger nå. Dårlig låtutvalg, man trenger nett, og reklame...og når man uansett må bruke iTunes pga iPod, så trenger man ikke Spotify. Haha, du har iPod og gratis-spotify. Du har ikkje rett til å klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg