Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oh gud. Det er tusen polske håndtverkere som borer inne i hodet mitt og munnen er tørrere enn de afrikanske stepper i tørketiden.

Føler med deg. Hadde det litt sånn tidligere i dag selv, men begynner å komme seg litt nå

Ja, jeg var litt...utpå i går kveld og har begynt å redigere et par innlegg som ble skrevet etter et par Bulgarere.

Hører på Radioresepsjonen og ser på VM. Kanon!

Lenke til kommentar

Noen som har lyst å anbefale meg et spill til pc. Ikke nettbasert, og relativt lett. Jeg har aldri vært noe flink i spill. Eventyr eller noe i den duren. Ikke wow, for jeg er redd for å blli avhengig... Er kjedelig når typen spiller på tven og jeg ikke gidder å glo på film eller serier.

Lenke til kommentar

Noen som har lyst å anbefale meg et spill til pc. Ikke nettbasert, og relativt lett. Jeg har aldri vært noe flink i spill. Eventyr eller noe i den duren. Ikke wow, for jeg er redd for å blli avhengig... Er kjedelig når typen spiller på tven og jeg ikke gidder å glo på film eller serier.

Portal har en veldig grei læringskurve.

Monkey Island-spillene er også ålreite.

Indiana Jones & the fate of Atlantis er essensiell. Ganske gammelt, men må spilles likevel.

Hører på Radioresepsjonen og ser på VM. Kanon!

Überkönig.

Hva er det som går på VM nå?

Lenke til kommentar

Minecraft.

Problemet er at du kan bli avhengig. Men det er lett, veldig lett. Du har ingen klare mål i spelet, kun dei du lagar sjølv.

Portal er bra, som L4r5 sa, men det er litt mindfuck. Ikkje skummel-mindfuck, meir kva-faen-skjer-korleis-i-helvete-gjekk-eg-nettop-gjennom-ein-vegg-mindfuck.

Osmos er ganske chill, god musikk og behagelige fargar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...