Lycantrophe Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 For mange bulgarere? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ja, jeg tok et par. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Happiness på repeat, dagens plan Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Fyllenerver uuuh hater de. Lenke til kommentar
Veto Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvordan ser man hvilke innlegg som har fått rykte? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvordan ser man hvilke innlegg som har fått rykte? Er ikke mulig å se det. Du får manuelt gå og sjekke alle innleggene du har skrevet. 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Snart blir det tacograteng her i huset. Om nom nom... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 oh gud. Det er tusen polske håndtverkere som borer inne i hodet mitt og munnen er tørrere enn de afrikanske stepper i tørketiden. Føler med deg. Hadde det litt sånn tidligere i dag selv, men begynner å komme seg litt nå Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 oh gud. Det er tusen polske håndtverkere som borer inne i hodet mitt og munnen er tørrere enn de afrikanske stepper i tørketiden. Føler med deg. Hadde det litt sånn tidligere i dag selv, men begynner å komme seg litt nå Ja, jeg var litt...utpå i går kveld og har begynt å redigere et par innlegg som ble skrevet etter et par Bulgarere. Hører på Radioresepsjonen og ser på VM. Kanon! Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen som har lyst å anbefale meg et spill til pc. Ikke nettbasert, og relativt lett. Jeg har aldri vært noe flink i spill. Eventyr eller noe i den duren. Ikke wow, for jeg er redd for å blli avhengig... Er kjedelig når typen spiller på tven og jeg ikke gidder å glo på film eller serier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen som har lyst å anbefale meg et spill til pc. Ikke nettbasert, og relativt lett. Jeg har aldri vært noe flink i spill. Eventyr eller noe i den duren. Ikke wow, for jeg er redd for å blli avhengig... Er kjedelig når typen spiller på tven og jeg ikke gidder å glo på film eller serier. Portal har en veldig grei læringskurve.Monkey Island-spillene er også ålreite. Indiana Jones & the fate of Atlantis er essensiell. Ganske gammelt, men må spilles likevel. Hører på Radioresepsjonen og ser på VM. Kanon! Überkönig.Hva er det som går på VM nå? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Om zwanzig minuten begynner lag-skihopp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Sider meg enig med Lars, unntatt Portal, men mer fra LucasArts. ^^ Gamle spill er stort sett gode spill. Evt. merkelige. Veldig merkelige, men også veldig morsomme, eller en måte å gjøre deg skallet ved at du river ut alt håret i frustrasjon over de særeste gåter. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Takk takk Skal sjekke de ut. Noen som har spilt Bulletstorm? Det ser ganske coolt ut. Er det vanskelig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg har lyst til å spille det. ^^ Trenger bare penger til å fikse PC-en min først. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 æ treng ein tv med norske kanala. gidder ikke nett tv hele tia Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen som har lyst å anbefale meg et spill til pc. Ikke nettbasert, og relativt lett. Jeg har aldri vært noe flink i spill. Eventyr eller noe i den duren. Ikke wow, for jeg er redd for å blli avhengig... Er kjedelig når typen spiller på tven og jeg ikke gidder å glo på film eller serier. Minecraft. Problemet er at du kan bli avhengig. Men det er lett, veldig lett. Du har ingen klare mål i spelet, kun dei du lagar sjølv. Portal er bra, som L4r5 sa, men det er litt mindfuck. Ikkje skummel-mindfuck, meir kva-faen-skjer-korleis-i-helvete-gjekk-eg-nettop-gjennom-ein-vegg-mindfuck. Osmos er ganske chill, god musikk og behagelige fargar. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Tusen takk for mange forslag ser på trailere nå. Er det noe sted jeg kan kjøpe de, og laste ned, sånn som med software? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg