Petter Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Sareptas krukke Nei, tenkte på norrøn mytologi. Olavskjelda? Eller Admin-glasset?.. ^^ synes admin-glasset var et fint navn.. hvordan er bilen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Eller Admin-glasset?.. ^^ Jeg trot jeg vet hva som er i admin-glasset. Med mindre du har tømt det siden jul. Hvilket ikke er usannsynlig. Om noen skulle tømme en utømmelig kilde så må det være Jarmo* *utenfor forumverden kjent som "Gud" Studerer tross alt norrønt nå Kudos. Det høres ut som et av de mer interresante studiene der ute. Men lykke til med å få bruk for det. Med mindre du skal bli lærer. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Er nok lærer det ender opp som studerer vel egentlig det meste innen norsk språk, men med norrønt som et av fordypningsemnene. I tillegg blir det runologi til våren neste år. Gleder meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Nå har jeg sitti i flere timer og venta på at noen skal poste i den brystfagre tråden slik at jeg slipper å dobbeltposte. Nå er det like før jeg gir opp. Noen som har et forslag til ny poll der btw? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 synes admin-glasset var et fint navn.. hvordan er bilen? Joda, helt grei for datteren. Med mindre du har tømt det siden jul Godsakene varer ikke til Påsken.. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Godsakene varer ikke til Påsken.. ^^ Forslag til noe jeg skal handle i Harryland, da? Skal dit på mandag. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hva het det hornet som aldri ble tomt igjen, btw? Tror faktisk ikke det har noe annet navn enn hornet. Husker jeg rett blir det bare omtalt som det hornet hirdmennene (livvaktene til kongene i middelalderen) måtte drikke av som straff. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Å gud elsker å være på byen med folk som veier 70kg og som tror dem er så sykt tøffe! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Å gud elsker å være på byen med folk som veier 70kg og som tror dem er så sykt tøffe! Takk gud for at jeg bare veier 67 og fortsatt er sykt tøff. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Å gud elsker å være på byen med folk som veier 70kg og som tror dem er så sykt tøffe! Takk gud for at jeg bare veier 67 og fortsatt er sykt tøff. Du vet ikke om hvordan jeg var, og hvor mye respekt jeg har i min by! Alle frykter meg, kusina mi spurte om jeg kunne gå fra festen hennes fordi jeg skremte alle! E blir kvalm! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Du vet ikke om hvordan jeg var, og hvor mye respekt jeg har i min by! Alle frykter meg, kusina mi spurte om jeg kunne gå fra festen hennes fordi jeg skremte alle! E blir kvalm! Å ja... JEg respekterer deg. Jeg respekterer deg så hardt. JAAAAAA! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Du vet ikke om hvordan jeg var, og hvor mye respekt jeg har i min by! Alle frykter meg, kusina mi spurte om jeg kunne gå fra festen hennes fordi jeg skremte alle! E blir kvalm! Å ja... JEg respekterer deg. Jeg respekterer deg så hardt. JAAAAAA! Legger ut om at jeg må snakke med dem og dem, fordi vet hvor ille han er, jippi jeg snakker med en komplett idiot! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg aner ikke hva du snakker om, men jeg er full så det har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg aner ikke hva du snakker om, men jeg er full så det har ikke så mye å si. passe drita selv, men blir så irritert på folk som skal være så mye tøffere enn dem er! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 passe drita selv, men blir så irritert på folk som skal være så mye tøffere enn dem er! Ok. Beklager. Jeg er akkurat så tøff som jeg er. Ikke mer. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 passe drita selv, men blir så irritert på folk som skal være så mye tøffere enn dem er! Ok. Beklager. Jeg er akkurat så tøff som jeg er. Ikke mer. Du er jo forumkjendis og mod = HELLIG GUD :O Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg er også forumkjendis, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Sorry at jeg kødder til Du hadde sikkert jula meg opp IRL når som helst. Jeg klarer bare ikke la være å kødde Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Sorry at jeg kødder til Du hadde sikkert jula meg opp IRL når som helst. Jeg klarer bare ikke la være å kødde Viss det er meg du snakker til, så tviler jeg ganske svak selv, men blir så irritert når folk som er på samme størrelse som meg tror de er grise sterke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Kanskje vi burde sloss. Bare sånn for å se hvem som vinner. Jeg har ikke noe mot deg altså. Er ikke derfor jeg foreslår det. Må være sånn at en part kan gi seg ved å si "nok". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg