Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller Admin-glasset?.. ^^

Jeg trot jeg vet hva som er i admin-glasset. Med mindre du har tømt det siden jul. Hvilket ikke er usannsynlig. Om noen skulle tømme en utømmelig kilde så må det være Jarmo*

*utenfor forumverden kjent som "Gud"

Studerer tross alt norrønt nå :)

Kudos. Det høres ut som et av de mer interresante studiene der ute. Men lykke til med å få bruk for det. Med mindre du skal bli lærer.
Lenke til kommentar

Å gud elsker å være på byen med folk som veier 70kg og som tror dem er så sykt tøffe!

Takk gud for at jeg bare veier 67 og fortsatt er sykt tøff.

Du vet ikke om hvordan jeg var, og hvor mye respekt jeg har i min by! Alle frykter meg, kusina mi spurte om jeg kunne gå fra festen hennes fordi jeg skremte alle! E blir kvalm!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Du vet ikke om hvordan jeg var, og hvor mye respekt jeg har i min by! Alle frykter meg, kusina mi spurte om jeg kunne gå fra festen hennes fordi jeg skremte alle! E blir kvalm!

Å ja... JEg respekterer deg. Jeg respekterer deg så hardt. JAAAAAA!
Lenke til kommentar

Å ja... JEg respekterer deg. Jeg respekterer deg så hardt. JAAAAAA!

Legger ut om at jeg må snakke med dem og dem, fordi vet hvor ille han er, jippi jeg snakker med en komplett idiot!

Lenke til kommentar

Sorry at jeg kødder til Du hadde sikkert jula meg opp IRL når som helst. Jeg klarer bare ikke la være å kødde

Viss det er meg du snakker til, så tviler jeg :p ganske svak selv, men blir så irritert når folk som er på samme størrelse som meg tror de er grise sterke :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...