Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sur på Skarstad? Korleis klarte du det!?

Jeg hadde fått et anfall. Jeg var ganske redd etter det også spøkte han med det. Jeg var redd, trøtt og ADHD tabelletene mine hadde sluttet og virke såååe hello ban.

Var det anfallet etter at kjærasten din hadde sagt det om vatnet eller noko?

kenny-: Ja, det lå litt ironi i det. :p For han er jo spydig og slem, men eg har aldri blitt sur på han uansett. Veit ikkje kvifor.

Ja det var pga det med kjærasten. Så jeg fikk 24t ban. Men da har jeg lært det til neste gang. Bør jeg unnskylde til skarstad? :hmm:

Føøler at jeg burde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det var pga det med kjærasten. Så jeg fikk 24t ban. Men da har jeg lært det til neste gang. Bør jeg unnskylde til skarstad? :hmm:

Føøler at jeg burde.

Unnskyldning trengs ikke, da Alastor slettet innlegget ditt før jeg engang fikk lest det, men hva du skrev vil jeg veldig gjerne vite.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Eplefe snakkar om høflegast. Oo

Heite det høflegast?

Nei. Høflighet heter høfleg framferd på nynorsk. Og ja, jeg har all rett til å snakke om høflighet, og det har forsåvidt Skarstad og, for selv om vi er sarkastiske og jævlige fra tid til annen, så tråkker vi ikke over grensen (ikke med begge beina og resten av kroppen, i hvert fall). Dessuten har jeg ikke gjort deg noe som helst, du er bare overfølsom.
Lenke til kommentar

Føøler at jeg burde.

Unnskyldning trengs ikke, da Alastor slettet innlegget ditt før jeg engang fikk lest det, men hva du skrev vil jeg veldig gjerne vite.

Husker ikke hva jeg skrev. Det var bare sinne :p

Men uansett unnskyld anyways.

Lenke til kommentar
Eplefe snakkar om høflegast. Oo

Heite det høflegast?

Nei. Høflighet heter høfleg framferd på nynorsk. Og ja, jeg har all rett til å snakke om høflighet, og det har forsåvidt Skarstad og, for selv om vi er sarkastiske og jævlige fra tid til annen, så tråkker vi ikke over grensen (ikke med begge beina og resten av kroppen, i hvert fall). Dessuten har jeg ikke gjort deg noe som helst, du er bare overfølsom.

Nei, no er du overfølsam som tek den tonen med ein gong eg påpeikar at du er sarkastisk og jævleg frå tid til anna, noe du er einig i sjølv.

Lenke til kommentar
Nei, no er du overfølsam som tek den tonen med ein gong eg påpeikar at du er sarkastisk og jævleg frå tid til anna, noe du er einig i sjølv.
Vent litt. "Altfor følsom" er definisjonen av overfølsom. Og "den tonen" tar jeg vitterlig i alle innleggene mine. Du spurte om det het det på nynorsk, jeg svarte at det gjør det ikke, ga deg det rette ordet, og sa at jeg har like mye rett som resten av forumkafeen (hvis ikke mer, da jeg vet hva ordene jeg skriver betyr, uten fremmedordbok) å snakke om høflighet og oppførsel.

Så tenk deg litt om før du kaller meg overfølsom, så langt har ikke jeg tatt til meg noe som helst av det du har skrevet, men du tok til deg med en gang folk skrev "du gjør det igjen" eller "hvem er du?" til deg, enda vi kun mente det som humor.

EDIT: Dessuten er ikke "sarkastisk og jævlig" det samme som uhøflig/frekk. (:

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Vent litt. "Altfor følsom" er definisjonen av overfølsom. Og "den tonen" tar jeg vitterlig i alle innleggene mine. Du spurte om det het det på nynorsk, jeg svarte at det gjør det ikke, ga deg det rette ordet, og sa at jeg har like mye rett som resten av forumkafeen (hvis ikke mer, da jeg vet hva ordene jeg skriver betyr, uten fremmedordbok) å snakke om høflighet og oppførsel.

Så tenk deg litt om før du kaller meg overfølsom, så langt har ikke jeg tatt til meg noe som helst av det du har skrevet, men du tok til deg med en gang folk skrev "du gjør det igjen" eller "hvem er du?" til deg, enda vi kun mente det som humor.

EDIT: Dessuten er ikke "sarkastisk og jævlig" det samme som uhøflig/frekk. (:

Eg sikte ikkje til at du fortalte meg noe eg lurte på, eg sikte til tonen du har no. Og kva er vitsa med å dra opp gamle ting, trur du ikkje eg har forandra meg?

Altså, i mine øygne så er tonefallet mitt litt Dagfinn Lyngbø og ditt litt Siv Jensen.

Red: Og sarkastisk og jævleg har noko å gjere med uhøfleg framferd og frekkheit i mine øygne.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Eg sikte ikkje til at du fortalte meg noe eg lurte på, eg sikte til tonen du har no. Og kva er vitsa med å dra opp gamle ting, trur du ikkje eg har forandra meg?

Altså, i mine øygne så er tonefallet mitt litt Dagfinn Lyngbø og ditt litt Siv Jensen.

Du siktar ikkje til at eg fortalte deg noko du lurte på, du siktar til tonen eg har no. Og kva som er vitsen med å dra opp gamle ting? Eg kan jo ikkje vite om du har forandra deg. I dine auge er tonefallet ditt Dagfinn Lyngbø? Då slit du med sjølvinnsikta di. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...