Veto Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Lage en 'eargasmic' beat i FL Studio, for deretter å toure verden rundt og pule alt som kommer i min vei. (bokstavlig talt: kommer) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ekling Skal feire bursdagen min, stort bursdagsvors i kveld. Nesten så jeg starter å drikke nå Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Skal feire bursdagen min, stort bursdagsvors i kveld. Nesten så jeg starter å drikke nå Gratulerer pus Måtte champagnen være ekstra kald på denne dag! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Takk takk, blir nok ikke champagne. Kjører på med vodka, som alltid :--D Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det noe sted på PC'n jeg kan finne wi-fi passordet mitt? Har glemt det, og det står ikke på ruteren..får ikke kobla til søster sin iPad. Hvis du har rett passord på maskina: WirelessKeyView Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nå har jeg bestilt tur til Venezia i påsken. Sto mellom Venzia og Sevilla, men endte på førstnevnte. Noen som har noen tips til hva man kan bedrive tiden med? Lenge siden jeg har vært i Venezia, og faktisk nesten 1.5 år siden jeg var i Italia sist! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Heeeeeeeeeeeeey, hva skal dere idag? Et ord: PARTY! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Flabb-flabb-flabb-flabb! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Heeeeeeeeeeeeey, hva skal dere idag? Et ord: PARTY! Jeg skal fundere på livets store spørsmål og hva det alt betyr og sånn. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Eg skal ete twinkies og game minecraft/InFamous. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Pante flasker. Lagra seg jævelig mye flasker ute på verandaen. Sikkert et par hundre kroner pant der ute TRYKK PÅ PANTELOTTERI-KNAPPEN. Jeg har serr blitt avhengig av å trykke på den når jeg panter. Har vunnet et par hundre kroner faktisk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ekling Skal feire bursdagen min, stort bursdagsvors i kveld. Nesten så jeg starter å drikke nå Og invitasjonen? Den kommer på PM eller? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Flabb-flabb-flabb-flabb! HÆi! du er her jo! ikke dårlig ! Heeeeeeeeeeeeey, hva skal dere idag? Et ord: PARTY! Jeg skal fundere på livets store spørsmål og hva det alt betyr og sånn. Det hørtes givende ut ^^ Mer givende enn å drikke seg drita å drite seg ut foran masse fremmedfolk i alle fall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det hørtes givende ut ^^ Mer givende enn å drikke seg drita å drite seg ut foran masse fremmedfolk i alle fall Egentlig ikke. Vi kan godt bytte. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ekling Skal feire bursdagen min, stort bursdagsvors i kveld. Nesten så jeg starter å drikke nå Og invitasjonen? Den kommer på PM eller? Trenger en femminutters speed-date med deg først, skummelt å invitere noen over nett Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det hørtes givende ut ^^ Mer givende enn å drikke seg drita å drite seg ut foran masse fremmedfolk i alle fall Egentlig ikke. Vi kan godt bytte. ELLER!!!! du blir med på party? så får vi begge gjort det morsome! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ekling Skal feire bursdagen min, stort bursdagsvors i kveld. Nesten så jeg starter å drikke nå Og invitasjonen? Den kommer på PM eller? Trenger en femminutters speed-date med deg først, skummelt å invitere noen over nett Jeg har plenty med referanser, men er det ikke i Bergen så er jeg ikke interessert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Never heard of it. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 ELLER!!!! du blir med på party? så får vi begge gjort det morsome! Jeg hadde sikkert hatt godt av det. Never heard of it. Jeg tror det er et aslylmottak, men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg