frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Husk en lett jakke for når dere skal ut og spise romlemantisk middag på kvelden etter at ungen har lagt seg og sover godt / dere har møtt noen som har unger som er gamle nok til å passe ungen deres og så går dere ut med de og spiser middagt. ^^ Haha jakke skal huskes men her blir der romlemantisk middag med guttungen gitt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nok om hav! Hva skal jeg pakke? *oppmerksomhetssyk* Du bør pakke både varme og sommerlige klær. Kan være varmt, men kan til tider være kjølig. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nok om hav! Hva skal jeg pakke? *oppmerksomhetssyk* Solkrem, toalettsaker, undertøy (den sexy varianten for typen din sin skyld), klær, lesestoff, store badehåndklær, badetøy, plaster, sårsalve, pyrisetpt, reisesyketabletter, paracet, ibux, barneparacet, kortstokk, etc. Ser ut som om vi skal bli syke Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeey, endelig tilbake etter ban^^Hva ¨driver folket med idag da? Kva gjorde du? Ukontrolert banning Kvifor, kor og korleis? Jeg ble sur på skarstad. Her i DNFK. Hvordan jeg bannet var i en sånn kjent Schnell stil. Caps-lock på masse banne ord og mange utropstegn. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nok om hav! Hva skal jeg pakke? *oppmerksomhetssyk* Du bør pakke både varme og sommerlige klær. Kan være varmt, men kan til tider være kjølig. hmmm fullekofferter med andre ord? eller kansje det er en godt grunn til shopping hater å pakke sikker derfor jeg aldri gjør det før kvelden før vi reiser Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ser ut som om vi skal bli syke Det vet du aldri. Derfor er det veldig greit å være forberedt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeey, endelig tilbake etter ban^^Hva ¨driver folket med idag da? Kva gjorde du? Ukontrolert banning Kvifor, kor og korleis? Jeg ble sur på skarstad. Her i DNFK. Hvordan jeg bannet var i en sånn kjent Schnell stil. Caps-lock på masse banne ord og mange utropstegn. Sur på Skarstad? Korleis klarte du det!? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Heldig unge, jeg ble plassert med søss, to filmer og en sliten videospiller hos ei gammel dame da vi dro til Kypros i '92 og mamma og pappa skulle ut og kose seg. Måtte også passe begge søstrene mine når mamma og pappa skulle ut og kose seg på Gran Canaria og Mallorca. Makan >< Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 hmmm fullekofferter med andre ord? eller kansje det er en godt grunn til shopping hater å pakke sikker derfor jeg aldri gjør det før kvelden før vi reiserOm du er den typen, fulle kofferter, ja. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Heldig unge, jeg ble plassert med søss, to filmer og en sliten videospiller hos ei gammel dame da vi dro til Kypros i '92 og mamma og pappa skulle ut og kose seg. Måtte også passe begge søstrene mine når mamma og pappa skulle ut og kose seg på Gran Canaria og Mallorca. Makan >< Nei her har vi lært ungen resturant oppførsel så vi koser oss når han er med, alkohol er uaktuellt når jeg reiser på feri med ungen uansett Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sur på Skarstad? Korleis klarte du det!? Jeg hadde fått et anfall. Jeg var ganske redd etter det også spøkte han med det. Jeg var redd, trøtt og ADHD tabelletene mine hadde sluttet og virke såååe hello ban. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ah, det hadde jeg også, trodde jeg. Helt til mamma fortalte meg at jeg pleide å dyppe pølsebitene jeg fikk i saftglasset, eller prøve å grille de mer over lysene og så dyppe de i safta. Det hadde jeg gjort på en skikkelig pen restaurant i Oslo elns I en alder av 4. Tror mamma skjemmes over det enda. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 hmmm fullekofferter med andre ord? eller kansje det er en godt grunn til shopping hater å pakke sikker derfor jeg aldri gjør det før kvelden før vi reiserOm du er den typen, fulle kofferter, ja. Pakker med meg mist mulig og kjøper det jeg mangler. Ah, det hadde jeg også, trodde jeg.Helt til mamma fortalte meg at jeg pleide å dyppe pølsebitene jeg fikk i saftglasset, eller prøve å grille de mer over lysene og så dyppe de i safta. Det hadde jeg gjort på en skikkelig pen restaurant i Oslo elns I en alder av 4. Tror mamma skjemmes over det enda. Hehe jeg skjønner mammaen din godt jeg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Pakker med meg mist mulig og kjøper det jeg mangler.Reise lett. Det er kjekt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ikke jeg Fikk lunka pølser, det var da helt logisk å ville varme de. Dessuten smakte de tre ganger så godt etter å ha blitt grilla over lysa og dunka i saft Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 God morgen, dudes og dudettes. Hjemme i Bergen igjen. Og nettopp stått opp igjen. Har savnet sengen min, så jeg vurderer å gå og legge meg. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Pakker med meg mist mulig og kjøper det jeg mangler.Reise lett. Det er kjekt. Ja jeg skal jo ha med meg x-antall par med sko hjem Ikke jeg Fikk lunka pølser, det var da helt logisk å ville varme de. Dessuten smakte de tre ganger så godt etter å ha blitt grilla over lysa og dunka i saft Smart Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tror jeg skal reise meg fra denne stolen og gå på badet og pusse tenna. Og så finne ut hva jeg skal ha til frokost. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sur på Skarstad? Korleis klarte du det!? Det er jo ikke veldig vanskelig å bli sur på Skarstad da. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sur på Skarstad? Korleis klarte du det!? Jeg hadde fått et anfall. Jeg var ganske redd etter det også spøkte han med det. Jeg var redd, trøtt og ADHD tabelletene mine hadde sluttet og virke såååe hello ban. Var det anfallet etter at kjærasten din hadde sagt det om vatnet eller noko? kenny-: Ja, det lå litt ironi i det. For han er jo spydig og slem, men eg har aldri blitt sur på han uansett. Veit ikkje kvifor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg