Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Husk en lett jakke for når dere skal ut og spise romlemantisk middag på kvelden etter at ungen har lagt seg og sover godt / dere har møtt noen som har unger som er gamle nok til å passe ungen deres og så går dere ut med de og spiser middagt. ^^

Haha jakke skal huskes men her blir der romlemantisk middag med guttungen gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeey, endelig tilbake etter ban^^

Hva ¨driver folket med idag da?

Kva gjorde du?

Ukontrolert banning :p

Kvifor, kor og korleis?

Jeg ble sur på skarstad. Her i DNFK. Hvordan jeg bannet var i en sånn kjent Schnell stil. Caps-lock på masse banne ord og mange utropstegn.

Sur på Skarstad? Korleis klarte du det!?

Lenke til kommentar

Heldig unge, jeg ble plassert med søss, to filmer og en sliten videospiller hos ei gammel dame da vi dro til Kypros i '92 og mamma og pappa skulle ut og kose seg.

Måtte også passe begge søstrene mine når mamma og pappa skulle ut og kose seg på Gran Canaria og Mallorca.

Makan ><

Lenke til kommentar
Heldig unge, jeg ble plassert med søss, to filmer og en sliten videospiller hos ei gammel dame da vi dro til Kypros i '92 og mamma og pappa skulle ut og kose seg.

Måtte også passe begge søstrene mine når mamma og pappa skulle ut og kose seg på Gran Canaria og Mallorca.

Makan ><

Nei her har vi lært ungen resturant oppførsel så vi koser oss når han er med, alkohol er uaktuellt når jeg reiser på feri med ungen uansett

Lenke til kommentar

Ah, det hadde jeg også, trodde jeg.

Helt til mamma fortalte meg at jeg pleide å dyppe pølsebitene jeg fikk i saftglasset, eller prøve å grille de mer over lysene og så dyppe de i safta.

Det hadde jeg gjort på en skikkelig pen restaurant i Oslo elns :p

I en alder av 4. Tror mamma skjemmes over det enda.

Lenke til kommentar
hmmm fullekofferter med andre ord? eller kansje det er en godt grunn til shopping :) hater å pakke sikker derfor jeg aldri gjør det før kvelden før vi reiser
Om du er den typen, fulle kofferter, ja.

Pakker med meg mist mulig og kjøper det jeg mangler.

Ah, det hadde jeg også, trodde jeg.

Helt til mamma fortalte meg at jeg pleide å dyppe pølsebitene jeg fikk i saftglasset, eller prøve å grille de mer over lysene og så dyppe de i safta.

Det hadde jeg gjort på en skikkelig pen restaurant i Oslo elns :p

I en alder av 4. Tror mamma skjemmes over det enda.

Hehe jeg skjønner mammaen din godt jeg

Lenke til kommentar
Sur på Skarstad? Korleis klarte du det!?

Jeg hadde fått et anfall. Jeg var ganske redd etter det også spøkte han med det. Jeg var redd, trøtt og ADHD tabelletene mine hadde sluttet og virke såååe hello ban.

Var det anfallet etter at kjærasten din hadde sagt det om vatnet eller noko?

kenny-: Ja, det lå litt ironi i det. :p For han er jo spydig og slem, men eg har aldri blitt sur på han uansett. Veit ikkje kvifor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...